Kırmızı Halı: People's Choice Awards 2014

by - 00:30

 Bu sene Los Angelas'da 40.sı düzenlenen People's Choice Awards'ün kırmızı halısı ve katılanların kıyafet seçimleri gündeme ayrı bir bomba olarak düşmüş. Çok şık olanların yanı sıra çok kötü seçim yapanlarda vardı! Bende en beğendiklerim ve en beğenmediklerimi sizinle paylaşmak istedim...

Buarada geçen seneki Kırmızı Halı: People's Choice Awards 2013 yazısını okumak istersenizde tık tık...



 Naya Rivera geceye Michael Kors'un Resort 2014 koleksiyonundan bir elbise seçimiyle katılmış. Bloklar halinde kısımlara ayrılan bu elbisenin siyah kuyruğuda var. Elbiseyi beğendim ama bu geceye göre bence biraz sade kalmış...

Nina Dobrev geceye Jenny Packham'ın Fall 2013 koleksiyonundan seçimiyle katılmış. Bu boğazlı, uzun kollu elbiseyi ben ona yakıştırdım...

Allison Williams geceye David Koma'nın Spring 2014 koleksiyonundan bir elbise seçimiyle katılmış. Saks mavisi ve beyazın uyumlarını çok beğendim...


 İşte benim 2 Borke Girl'üm! Şu sıralar izlemeye pek elim değmesede çok seviyorum onları...

Kat Dennings gecede David Meister'ın koleksiyonundan siyah üzeri gül desenleriyle hareketlendirilmiş straplez bir elbiseyle katılmış...

Beth Behrs ise gecede Giulietta'nın Spring 2014 koleksiyonundan monokrom (siyah-beyaz) uzun straplez bir elbise giymiş...


 Sarah Michelle Gellar ise gecede Sachin + Babi'nin Spring 2014 koleksiyonundan olan siyah-beyaz bir elbiseyle katılmış. Bu kadın nasıl bu kadar yaşlandı hiç anlayamıyorum. Nerde kaldı o vampir avsısı Buffy halleri... :( 

Sandra Block geceye Peter Pilotto'nun Resort 2014 koleksiyonundan desenli bir elbise seçerek katılmış. Gecede o kadar ödül toplamasıyla bu kıyafet seçimi bence zıttılar. Yani biraz daha özenebilirmiş...

Drew Barrymore gecedeki felaket elbise seçimyle çok konuşulmuş! Vionett'in Spring 2014 koleksiyonundan olan bu elbisesi sanki 2 ayrı parçaymış havasında olsada hamileligini saklamaya yetmemis daha cok göze sokmus...


 Sara Bareilles'in sesini çok seviyoruummm! Gecede Jill Stuart'ın Fall 2013 koleksiyonundan lazer kesimli siyah elbisesini giymiş...

Britney Spears geceye Michale D'nin Pre-Fall 2013 koleksiyonundan transparan havası veren nude renkli ve üzeri bol taşlı bir elbiseyle katılmış. En iyi pop sanatçısı ödülünüde kaptı...


İşte bence gecenin en felaket seçim yapan diğer 3 ismide buradalar...

Jessica Alba gecede Jason Wu'nın Spring 2014 koleksiyonundan beyaz straplez elbisesini giymiş. Elbise bence defilede mankenin üzerindeyken daha güzeldi...

Heidi Klum yine açılmaya başladı farkında mısınız? Gecede Georgio Armani'nin Fall 2013 koleksiyonundan olan taşlı ve bol göğüs dekolteli elbisesini Christian Louboutin'in Artifice isimli topuklularıyla tamamlamış...

Malin Akerman ise gecede Cushnie et Ochs'un Spring 2014 koleksiyonundan siyah-beyaz desenli abartılı ve yanlış göğüs dekolteli elbisesiyle katılmış. Yine söylüyorum defilede manken daha güzel taşıyordu bu elbiseyi...


Ian Somerhalder ve Joseph Morgan'a kıyak geçtiğim doğrudur. En sevdiğim dizilerden olan Vampire Diaries ve Originals'ın hatrına erkek olarak sırf bu iki isme yer vermek istedim...

Kaynak:RCFA


***

Bu seneki People's Choice Awards'ün kırmızı halısı hakkında benim fikirlerim işte bu şekildeydi. Şöyle bir tekrarlayacak olursam; Drew Barrymore, Jessica Alba, Heidi Klum ve Malin Akerman bence yanlış elbise seçimleri yüzünden çok kötü görünüyorlardı. Ayrıca Nina Dobrev ve Allison Williams'da en çok beğendiğim isimler oldu. Siz nasıl buldunuz bu ödül gecesini? Sizin en çok beğendiğiniz ve hiç beğenmediğiniz isimler kimler oldu? Mutlaka sizin fikirlerinizide öğrenmek istiyorum...



Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

6 Yorum

  1. ben genel olarak vasat buldum o geceyi cnm yaaa, pek favorim olamadı:)))) Alison Williams fena değil, bir de baylar daha şık ve özenli sanki:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsun Meliscim erkekler daha şık görünüyor. Bencede en iyi Allison Williams gibi görünüyor. :)

      Sil
  2. Allison Willams çok şık ve fit görünüyor o elbisesinin önünde.Beth Behrs ve Kat Dennings'i 2 Broke Girls'de çok severim,şaşırdım burada görünce:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aay evet Allison çok iyi görünüyor.
      Bende 2 Broke girls'ü çok seviyoruummm ★ :)

      Sil
    2. O elbisenin önünde yazmışım yahu,yeni farkediyorum.Tabii ki de içinde olacak :))

      Sil
    3. Olsun canıımm ben onu anlamıştımki heheh :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡