Pratik Saç Modelleri #2 (Yılbaşına özel)

by - 00:30

Merhaba güzellikler!

Yılbaşı gecesi geldi çattı. Ben kuaföre saçlarımı yaptırmak için elimden geldiğince az giderim. Onun yerine bu tarz pratik ve güzel modelleri kendim yapmayı tercih ederim. Eğer sizde benim gibi düşünenlerdenseniz sizin için bir kaç model daha buldum. Ben hangisini yapacağıma tam karar veremedim yani 1. ve 6. model arasında gitgeller yaşıyorum. Sizce hangisi?

Buarada unutmadan Pratik Saç Modelleri #1 yazıma yada Yaz Gecelerine Özel Saç Modelleri hakkındaki diğer 4 yazımada bakabilirsiniz eğer burdaki modeller hoşunuza gitmediyse... 

1.Model


2.Model



3.Model


4.Model


5.Model


6.Model


Kaynak:Hair Tutorials


***


Umarım hoşunuza giden modeller olmuştur. Ben sizinle paylaştığım her modeli çok beğeniyorum ve severek uyguluyorum yada uygulamaya çalışıyorum...
Şimdiden yeni yılınız kutlu olsun...



Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡