Modası Geldi: Puantiye / Polka Dot

by - 11:30

 Merhaba güzellikler!

Bu sene yine çok kullanılan desenlerden biride puantiyeler olunca size biraz bahsedeyim istedim. İrili ufaklı farketmezsizin uzun zamandır hayatımızda olan bu deseni şu sıralar nedense daha sık görür olduk o yüzden biraz bu konuda konuşalım...



 Puantiye denince aklımıza hep vintage bir görünüm gelmez mi? Yani ben hep öyle düşünüyordum ama gayet modern parçalarlada kombinlenip günümüze ayak uydurabiliyor. Mesela deri detaylı parçalarla yada cigarette pantolonlarla bence gayet güzel uyumlu olmuş. Bence sade parçalarla (tek renk ve desensiz) birlikte kombinlendiğinde en güzel sonucu veriyorlar...


 Bunlarda bana farklı gelen başka kombin çeşitleri. Mesela puantiyeli salopet tarzı bu tulumlu kombin bana çok değişik geldi. Daha önce hiç puantiyeli bir tulum görmemiştim ve desenin yoğunluğundan güzel durmaz diye düşünüyordum ama kombinlemeyi bildikten sonra gayette güzel oluyormuş. Sizce nasıllar?


Poppy Delevingne - Lana Del Rey - Kate Middleton - Olivia Palermo - Katie Holmes


Görseller Google'dan Alıntıdır.


***

Puantiyeler hakkında benim size söyleyeceklerim şimdilik bu kadar. Siz nasıl buluyorsunuz bu deseni? Sık kullanır mısınız hayatınızda? Görüşlerinizi öğrenmeyi çok isterim...



Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡