Kırmızı Halı: Elle Style Awards Elidor 2013 #Turkey

by - 00:30

6 Aralık 2013 tarihinde Çırağan Sarayı'nda düzenlenen Elle Stil Ödülleri gecesine sizinle birlikte bir göz gezdirmek istedim. Hep yabancıların ödül törenlerine mi bakacağız bide bizimkine bakalım. Doğrusu bu gecede kıyafet seçimi konusunda bizimkilerinde onlardan aşağı kalır yanı yokmuş! Herkes birbirinden şık olmuş tabi stil gecesi olunca iyice bir süslenip püslenmişler ee iyide yapmışlar. Hadi bakalım...


Tülin Şahin - Nefise Karatay - Eda Taşpınar - Arzum Onan Aslantuğ - Gökçe Bahadır

Gökçe Bahadır geceye Gamze Saraçoğlu tasarımı elbisesiyle katılmış...


Serenay Sarıkaya - Buse Terim - Didem Soydan

Serenay Sarıkaya geceye Elif Cığızoğlu tasarımı bir elbiseyle katılmış. Buse Terim'se tercihini Burcu Esmersoy gibi Valentino'dan yana yapmış. Didem Soydan'sa geceye muhteşem bir tasarımı olan Tuvana Büyükçınar elbisesiyle katılmış...


Özge Ulusoy - Burcu Esmersoy - Ahu Yağtuğ - Wilma Elles - Gülse Birsel - Gül Gölge Saygı

Burcu Esmersoy geceye Valentino elbisesiyle katılmış. Ahu Yağtu'ysa geceye derin sırt dekolteli Azzedine Alaia elbisesiyle katılmış...


Vildan Atasever - İrem Sak - Melisa Sözen


Demet Şener Kutluay - Aylin Aslım - Alara Koçibey - Dilek Hanif - Hadise

Demet Şener Kutluay geceye Tuvana Büyükçınar'ın kreasyonundan olan elbisesiyle katılmış. Hadise'yse Hakan Yıldırım'ı tercih etmiş...


Sertab Erener/Demir Demirkan - Pınar Altuğ/Yağmur Atacan - Begüm Kütük/Erdil Yaşaroğlu


Oben Budak - Berke Hürcan - Onur Baştürk


Kaynak:Elle


***

Elle Stil Ödülleri'nin kırmızı halısıda işte böyleymiş. Bence çoğu isim gayette başarılı olmuş. Mesela ben Eda Taşpınar'ın, Alara Koçibey'in, Tülin Şahin'in ve Vildan Atasever'in kıyafetlerini çok beğendim! Siz nasıl buldunuz bu kırmızı halıyı? Siz en çok kimin stilini ve kıyafetini beğendiniz? Mutlaka görüşlerinizi öğrenmek isterim...



Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

8 Yorum

  1. Bloğunuz çok hoşmuş üye oldum bana da beklerim :)
    pisimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Tabiki hemen bakıyorum :)

      Sil
  2. Doğrusunu istersen canım.ben çoğunun kıyafetini sevmedim.Hele ki hadisenin.Arzum onan dı sevdiğim o kadınada duru sade yüzünden dolayı sevdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende işte birkaç kişininkini beğendim o kadar. Aynen canım zaten gecede Hadise'nin göğüs dekoltesi olay olmuş yaa bende hiç beğenmedim. :/

      Sil
  3. Bizimkilerin duruşlarında sıkıntı var... Hiç artiz ünlü havaları yok gibi. Kendilerine güvensiz duruyorlar, bu da kötü görünmelerine sebep oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D Doğru söylüyorsun bazılarının duruşlarında gerçekten sıkıntı var :)

      Sil
  4. seninle aynı fikirdeyim canım eda zaten benim her daim favorimdir burda da harika alara koçibey,gül gölge saygı,burcu esmersoy,serenay sarıkaya (burcu ve serenayda favorilerim arasındadır her daim ) ,gerçekten herzaman böyle şık olmayanlar bile fark yaratmış vildan atasever gibi mesela şık bir geceymiş anlaşılan:bu arda harika bir post olmuş ellerine sağlık_________

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vildan Atasever konusunda aynı fikirdeyim. Bende Eda Taşpınar'ın tarzını ve giydiklerini çok beğeniyorum. Buarada çok teşekkürler canım :) :*

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡