Dergi Kapakları: Aralık 2013

by - 00:30

 Şu sıralar Glee dizisine tekrardan devam etme kararı aldım bunun içinde 1. sezondan itibaren başa sardım. Eee diğer dizilerimin hepsi tatile girince bende gün aşırı Glee izler oldum bu nedenlede Elle'nin kapağında olan Lea Michele'le bu ayki dergi kapakları yazıma başlamak istedim...



 Dağ gibi karizmatik adamı dalmaçyalı gibi beneklere boğan W Magazine ekibini tebrik etmek istiyorum! George Clooney'i bile bu hale getirdiyseler daha ne diyelim...
Dazed & Confused dergisi için James Franco'da bu hale gelmiş. Bu ay bu erkeklere bi haller olmuş...


 Vogue Meksika'nın kapağında Scarlett Johansson, Elle İspanya'nın kapağındaysa Eva Longoria varmış...


 Her zamanki sansasyonelleri bir araya toplamak istedim. GQ'ya Medusa gibi poz veren yılanlarla bezeli Rihanna ve Cosmopolitan'a poz veren Miley Cyrus hakkında daha fazla konuşmayacağım...


 Rihanna'nın o hallerinden sonra Lady Gaga, Glamour'a verdiği bu pozlarla gözümde şuan masum bir melek gibi...


 Harper's Bazaar'ın bu ayki kapakları favorim olmaya aday! Cate Blanchett ve Kate Hudson'ın sade güzellikleri zaten kapakları ışıl ışıl yapmaya yetmiş...


 Glamour İngiltere'nin kapağında çılgın kız Katy Perry varmış...


InStyle ve Elle Kanada'nın kapaklarındaysa Açlık Oyunları:Ateşi Yakalamak filmiyle şu sıralar çok popüler olan oyuncu Jennifer Lawrence varmış...


Bunlarda Türkiye'deki bazı dergilerin kapakları. Bence diğer ülkelerin kapaklarına göre bu ay bizimkiler baya bir sönük kalmış...


Görseller Google'dan alıntıdır.


***


Ben bu ay en çooookkk Harper's Bazaar'ın iki kapağını ve Lea Michele'li Elle dergisinin kapağını beğendim. Sizin bu ay en çok beğendiğiniz kapak hangisi oldu?



Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

2 Yorum

  1. W magazine kapağı çok iyi olmamış mı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben George Clooney'nin bu halini pek beğenmedim ama tabi zevk meselesi :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡