Mim #4 - Blogger Buluşması

by - 08:00

Merhaba canlarım!

Şu buuzzz gibi havada sıcacık bir kahveyle içinizi ısıtmanızı diliyorum. İstersenizde son keşfim olan radyo kanalıyla gününüzü aydınlatabilirsiniz Paris Cafe'yle daha 3 gün önce tanıştık ama nerdeyse 7/24 dinliyorum. Bu kadar öneriden sonra artık asıl konuya geliyim. Sevgili İdil abla yani Benimle Herşey blogunun sahibi beni mimlemiş. Ona tekrardan çoook teşekkür ederim veee sorulara geçiyorum...  :)



-Blogunuzun adı?

Blogumun adı Leopar Delisi  :)



-Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtinizi söyler misiniz?

Şimdilik okul nedeniyle Balıkesir'in merkezinde yaşıyorum.



-Blogger buluşmalarına katıldınız mı?

Malesef hiç katılmadım ama Mine'yle bu konuda konuşuyoruz.



-Bulunduğunuz ilde blogger buluşması olsa katılmak ister miydiniz?

Tabiiki mutlaka katılırdım diye düşünüyorum.  :)



-Sizce bir blogger buluşma etkinliği nasıl olmalı?

Daha önce hiç katılmadığım için pek birşey söyleyemem ama samimi ve sıcak bir ortamı olursa çok güzel bir etkinlik olur diye düşünüyorum. Yani zaten Balıkesir'de bildiğimiz kadarıyla toplasan 3 kişiyiz o yüzden o ortamda oluşur gibime geliyor. Tabi Balıkesir ve çevresinde başkalarıda varsa lütfen söylesin.  :)




Benim mimlediklerimseee;


You May Also Like

8 Yorum

  1. Hadi bir kahve yap bende çikolatamı alıp geleyim, sıcak sıcak içelim :D

    YanıtlaSil
  2. Yaşasın ihihi Hemen yazacağım. Radyoya bayıldım hemen favorilere eklendi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaay çok sevindim beğenmene tatlişim. Bende de favorilerde ekli hihi <3 :)

      Sil
  3. Ayni sehirde yasasaydik da keske bir bulusma organize edebilseydik :( mim icin tekrar cok tesekkur ederim canim benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaay evet keşke canım ya. :)
      Ama ben ist.a gelince haber vercem sana merak etme <3 :) :*

      Sil
  4. Teşekkür ederim Gizemcim mim için :) çok yoğun çalışıyorum tatil günümde yazacağım ben de mim postunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim yoğunluğuna rağmen yapacak olmana Mervecim. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡