Gittim Gördüm Gezdim: Mudanya

by - 00:05

Merhaba canlarım!

Haftasonu ev arkadaşım Burcu'yla birlikte Armutlu'da devremülkte olan ananemlerin yanına gittik. Zaten bilenler anlamıştır bu fotoğrafta İhlas Armutlu Tatil Köyü'nün uzaktan görünümüdür. Yıllar önce lisedeyken Canan Tan'ın Yüreğim Seni Çok Sevdi kitabını okuyup Mudanya ve Tirilye'yi görme hevesine tutulmuştum hatta teyzoşum söz vermişti ''seni götürüceğim oraya'' diye ve bu haftasonu sözünü tutmuş oldu. :)



İhlas Tatil Köyü'nden belirli günlerde Mudanya'ya Ünsal Kaptan Teknesi'yle gezi yapılıyormuş. Bizde cumartesi günü teyzoşum ve Burcu'yla katıldık. Sol üstteki fotoğraf Mudanya Mütareke Binası'ymış ve müze olarak kullanılıyormuş. Şuanda restorasyonda olduğu için gezemedik.  :(
Binanın karşı tarafında kalan bu yerse Mudanya'yı işgali sırasında tek başlarına korurken şehit düşen 9 kişinin mezarıymış...


 Mütareke Anıtı

Kaptanımız aynı zamanda rehberimizde oldu ve bize eski evleri gösterdi. Zaten Mudanya'nın eski yada restore edilmiş evlerinin bulunduğu hepitopu 2 sokağı varmış. O kadar güzel atmosfere sahipki o sokaklar! Ben eski ve tarihi mekanları çok seviyorum. Hele ahşap evlere bayılıyorum! Tabi bütün fotoğraflar bu kadar değil ama şimdilik bu kadarı yeter diye düşündüm. :) Gidip gitmeme konusuna gelirsek tabiki görmek isterseniz gidin bide şunu söyleyeyim benim deli gibi merakıma karşılık bir yer değilmiş. Biraz hayal kırıklığı yaşamadım desem yalan olur. Sizde Mudanya'ya gittiniz mi? Siz nasıl buluyorsunuz?



*Aksi belirtilmeyen bütün fotoğraflar tarafımca çekilmiştir. İzinsiz alınıp kullanılması yasaktır. Yapanlar aleyhinde hukuksal işlem başlatma hakkım saklıdır.



Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡