Dear Followers, I Love You

by - 00:05

Merhaba canlarım!

Bundan nerdeyse 10 ay önce tam finallerimin olduğu sırada çok sıkıldığım bir anda çılgınlık yaparak açtığım blogum nerdeyse yaşını dolduracak! Ne kaldı şurada Aralık ayına değil mi? Zaman ne kadar çabuk geçiyor! Elimden geldiğince güncel tutmaya çalıştığım bloguma ve bana destek olan herkese sonsuz teşekkür etmek geldi bugün içimden...


Hepinizi çok seviyorum!
Çoook teşekkür ederim beni destekleyen herkese!
Tıpkı sizin için seçtiğim bu şarkıda dediği gibi ''Feels like walking on air, Feels like I'm flying'' bana böyle hissettiriyor bişeyleri başarabilmek tabi sizinde sayenizde...  :)


Son günlerde kızlarla bizim evde son seste çokça dinlenlediğimiz bu şarkıyı sizinlede paylaşmak istedim. Umarım sizde beğenirsiniz...



Kendinize iyi bakın...   :)

You May Also Like

8 Yorum

  1. hayırlı olsun o zaman canım :D nice yıllarını gör blogunun

    YanıtlaSil
  2. Biz de seni seviyoruz :)) çok sık yorum yazamasam da takip ediyorum. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şey benim içinde geçerli Nabihancım, bende severek takip ediyorum seni. :)

      Sil
  3. İyiki açmışsın bu blogu iyiki tanışmışız bizde simdiden leopar delisinin doğum günü kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveettt iyiki tanışmışız ve çok teşekkür ederim bebeğim. ♡ :)

      Sil
  4. Beğenmene çok sevindim hihi :)

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡