Back To School: 5 Güne 5 Kombin #2

by - 00:05

 1. Kombin

Merhaba güzellikler!

Geçen sefer şu yazımda 5 güne yaptığım kombinler için olumlu tepkiler alınca ikincisinide yapmaya karar vermiş bulunuyorum. Benim genelde spor tarz giyindiğimi kombinlerdende anlayabilirsiniz ama biraz daha klasiğe kaçan kombinlerde yaptım...  :) 


 2. Kombin


 3. Kombin

Ben kışın bu tarz yün elbise veya tunikleri çok sık kullanırım. Hem üşümemi daha çok engellemiş oluyorum ama bazı yünlü elbiseler fena kaşındırıyor beni. :( Sizede de öyle oluyor mu? Sizde kış aylarında yün elbise yada tunik kullanır mısınız?


 4. Kombin

Ben pek böyle klasik tarzda giyinmesemde okulda çokça görüyorum böyle giyinenleri o yüzden bende kendimce bişeyler yaptım size fikir vermek amacıyla...


5. Kombin

Kombinlerin genelinde kazak ve kabanlar kullanmamın sebebi havaların aniden soğuması. Tabi bende çok aşırı üşüyen biri olduğumdan hep bu şekillerde ortalıkta geziniyorum. Üzerimde en az 3 kat olmadan evden adım atmam! Sizde benim gibi çok üşür müsünüz? Buarada kombinleri nasıl buldunuz? Umarım tekrardan size yardımcı olabilmişimdir...



Mutlu Haftalar... :)

You May Also Like

2 Yorum

  1. tatlımm bence en iyisi 2. kombin.. bayıldım yani..
    bloğumda seni mimledim.. eğer cevaplamak isterse işte sorular..
    http://benimlehersey.blogspot.com/2013/10/bloggerleri-bulusturan-sorular.html
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aay beğenmene çok sevindim Idil abla <3 :)
      Mim içinde teşekkürler, en kısa sürede cevaplayacağım. :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡