Kırmızı Halı: Emmy Awards 2013

by - 00:05

Çok uzun zamandır kırmızı halı yazısı yazmadığımı farketmemle birlikte hemen bunu telafi etmek istedim. Bu sene 22 Eylül 2013 tarihinde Los Angeles'da Nokia Theatre'da gerçekleşmişti Emmy Ödül Gecesi. Baştan söylemeliyimki yazıyı 3 bölüm halinde yani beğendiklerim, kararsız kaldıklarım ve nefret ettiklerim olarak yazıcağım...


Kararsız Kaldıklarım'la başlayalım:

 Girls dizisi sayesinde hastası olduğum bu iki kızla başlamak istedim. Allison Williams'ın yine prenseslik hayallerini su üzerine çıkartan bu elbise Ralp Lauren imzalıymış. Zosia Mamet'in adeta bir ebru çalışmasını andıran elbisesiyse Honor imzalıymışta şimdi farkettim ben aslında bu elbiseden nefret etmişim...


Game Of Thrones'un dizide sarışın gerçek hayattaysa esmer olan kadınlarıyla devam edelim. Emilia Clarke ve anlamsız kırışıklıklarla oluşturulan Donna Karan Atalier imzalı elbisesini beğensem mi beğenmesem mi bilemedim. Lena Headey'in anlamsızlıklarla dolu mayoyla tamamladığı transparan Alessandra Rich imzalı elbisesi hakkında hiç birşeye karar veremedim, gerçekten...

 Sarah Hyland'ın Carolina Herrera imzalı elbisesinin rengini çok sevmeme rağmen modelini sevip sevmeme konusunda karar veremedim. Julianne Hough'un Jenny Packam imzalı  mayosu mu pareosu mu desem ne desem bilemediğim ama onun elbise diye üzerine giydiği şey konusunda da çok karasızım...

Heidi Klum'u bayadır fazla dekolteli olmayan kıyafetler içinde görüyoruz. Payetlerle işlemeli Atalier Versace imzalı elbiseside onlardan biri oldu.  Zooey DeschannelJ.Mendel elbisesi sayesinde her zamanki abartısız, sade ve artık uyuz olduğum tarzıyla görüyoruz...


Nefret Ettiklerimle devam edelim:

 How I Met Your Mother dizisinin vazgeçilmez oyuncularından olan Alyson ve Cobie'yi böyle görmekten nefret ettim! Alyson Hannigan bir Marchesa içinde olsada o saten elbiseyi hiiççç beğenmedim! Yine aynı şekilde satenler içindeki Cobie Smulders'ında J.Mendel elbisesinide hiiççç beğenmedim.

Kaz tüylerini yolupta elbisesine yapıştırmışlar gibi duran Malin Akerman'ın Marchesa elbisesindende nefret ettim. Amaaa en büyük nefretim Girls dizisinin oyuncusu ve senaristi olan Lena Dunham'ın elbisesine gelsin! Adele ve çiçek desenli Burberry elbisesi faciasını tam unutuyorken bide başımıza Lena ve çiçek desenli Prada elbisesi çıktı!!



Son olarakta Beğendiklerime bakalım:

 Rose Byrne ve Calvin Klein imzalı dümdüz sade elbisesine bayıldııımmm! Tabi Claire Danes ve Armani Prive elbisesininde hakkını yememek lazım!

Connie Britton ve etnik desenli Naeem Khan imzalı elbisesi nedense çok hoşuma gitti. Mad Men kadınlarından Christina Hendri her ne kadar etine buduna dolgun biri olsada bu Christian Siriano imzalı elbisesini ve saçlarının uyumuna çok sevdim...


Görseller RCFA sitesinden alıntıdır.


***


Bu seneki Emmy ödül gecesinden benim gözüme takılan kişiler ve kıyafetleri bu şekildeydi. Siz nasıl buldunuz ödül gecesini ve kırmızı halısını? Sizin beğendikleriniz, kararsız kaldıklarınız ve nefret ettikleriniz kimlerdi???


You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡