Rihanna'nın Festival Kıyafeti

by - 00:05

Her sene olduğu gibi bu senede Barbados'daki festivale ilginç kostümlerinden biriyle katılan Rihanna'cığımız ''Shine bright like a diamond'' derken şarkıyı biraz fazla ciddiye almış gibi görünmüyor mu sizcede? Tamam kendisine,şarkılarına vs. sonsuz sevgimiz-saygımız var ama bu kız Chris Brown'dan ayrılınca onun nasıl dikkatini çekerim diye ortalık yerde kendini harap etmiyor mu yanlışım varsa söyleyin? Açıkcası kostümden tiksindim! Hele festival süresince o instagram hesabında paylaştığı fotoğraflarla zorla takibi bıraktıracaktı bana kendini. Siz nasıl buldunuz kostümünü Rihanna'nın? 



Buarada Riri'yi instagramdan takip edip benim gibi kendine işkence çektirecekler varsa  onları lütfen buraya alalım. Kostüm hakkındaki görüşlerinizide mutlaka öğrenmek istiyorum, yorum yapmanızı bekliyorum haa!  :)

You May Also Like

6 Yorum

  1. Sanırım ben Rihanna'ya sonsuz sevgi ve saygı beslemeyen kişilerdenim :( kadın ne yapsa batıyor bana. Ve tabi ki üstündeki şeyleri beğenmedim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyafetini bende hiiççç beğenmeyenlerdenim tıpkı senin gibi... :)

      Sil
  2. Ben de Burgundy gibi düşünüyorum Rihanna hakkında.Kıyafeti de Brezilyada yapılan karnavalların ucuz kostümlerinden birini giymiş gibi :))) Parası yetmedi galiba devamını yaptırmaya yazık :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paradan değilde zevksizlikten bu halde bence ihihi :)

      Sil
  3. abartmış tabiki .. çok güzel kadın ama aşk acısı ünlü münlü dilemiyor işte kardeşim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen fazla abartılı.
      Allah kimsenin başına vermesin böyle aşk acısını yaa... ^_^

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡