Modası Geldi: Salopet

by - 08:45

Salopetler yani nam-ı değer bahçıvan tulumları sezona hızlı bir giriş yapmıştı hatırlarsanız. Yazısını yazmakta bana anca bugün nasip oldu. 2013-2014 sezonlarında fırtınalar estirecek gibi duruyorlar. Salopetler, ilk olarak hamileler için üretilmiş fakat rahatlığından ötürü herkes tercih etmeye başlamış. 90'lı yıllarda herkesin dolabında mutlaka 1 tanede olsa salopet varmış...



Uzun pantolon şeklinde veya şort olarak üretiliyor salopetler. Tabi sadece kotta değiller çeşitli kumaşlardanda üretimleri yapılıyor. Kadınların bir numaralı ürünleri arasında yer almasının nedenlerinden biride fazlalıkları ustaca saklayabilmesidir. Salopetler vücuda tam oturduklarından ve tek parça olduklarından dolayı giyen kişiyi ince ve uzun gösteriyor tabi bu da artılarından biri...




Sokak stillerinden ve ünlülerin sık sık kombinlerinde salopetleri kullanmalarındanda anlayacağımız gibi bu senenin hit parçalarından biri oldular! Hazır daha herkes giymiyorken, almamışken elinizi çabuk tutun ve bir salopet alıp tadını çıkara çıkara giyin derim yoksa herkesin üzerinde olduğundan giyilmesi sıkıntı yaşatabiliyor...



Miroslava Duma


Alessandra Ambrosio - Alexa Chung      


Chiara Ferragni - Street Style




***




Benim salopetler hakkında size söyleyebileceklerim şimdilik bu kadardı. Umarım bu salopet trendi sizinde hoşunuza gidiyordur? Unutmadan söyleyeyim; ben bir akıllılık yaptım ve yazıyı yazmadan önce annemin dolabını karıştırdım. Şort şeklinde bir salopetle karşılaşıncada mutluluktan havalara uçarken eminim gözlerim parlamıştır! Anneciğim ve dolabı beni alışveriş derdinden kurtarmış oldu. Eğer sizde salopet almayı düşünüyorsanız önce bir annenizin dolabını karıştırmanızı sizede tavsiye ederim...  :)



Kendinize iyi bakın...   :)


You May Also Like

8 Yorum

  1. Moda vazgeçilemeyecek bir tutku :)
    Bloğunuz ile yeni tanıştım, bilgilendirmeleriniz çok güzel, takibe alıyorum sizi :))
    sebnemorhun.blogspot.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Şebnem hanım. :)
      Güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. :))
      Sevgiler.

      Sil
  2. salopetlerim hala duruyor ama artı yönü kadar eksi yönü de var gün içinde kullanması çok zordur mesela wc ye gittiğinde :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aay çok doğru söylüyorsun. Mesela ben bugün salopetimi giydiğim için o zorluğu yaşıyorum. :D

      Sil
  3. Canım ya senin blogunu gerçekten seviyorum.Ne aradıysam buluyorum sende.Tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim bu düşüncelerin için tatlım. Böyle şeyler duydukça havalara uçuyorum resmen yaa. :))
      Buarada senin blogunda bana en lazım olan şeylerden birini içeriyor çünkü Bollywood filmlerini çok seviyorum tabi senide sevdim ihihi :) :*

      Sil
  4. merhabalar.
    ben sizin sitenizi çok beğeniyorum. ve sürekli örnek alıyorum. benimde bir moda sitem var. moda sitesinin nasıl yapıldığını tam bilmiyordum. ama sizden çok şey öğrendim. ama halya yayınların. tam olarak nasıl atıldığını tam bilmiyorum. kaliteli yayınlar nasıl atılır. pek fazla bilgim. yok. sizden yardım istiyorum. lütfen bana sitenizin siteyi dışarı, içe aktar kısmından dışarı aktar kısmını işaretliyerek yayın. örneğini indirirmisiniz lütfen. bana da bu mail adresinden atarmısınız. lütfen. yayınların nasıl atıldığını inceliyecem sizin verdiğiniz örnekle.lütfen bana yardımcı olun. siz bu işin uzmanı olarak bana yardımcı olurmusunuz. :))) lütfen :))) cevabınızı bekliyorum.

    LÜTFEN YARDIMCI OLUNNN..
    MAL ADRESİM: beyaz-44000@outlook.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim düşüncelerin için Hayat. :)
      Malesef o dediğini yapamam ama başka şekillerde elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡