Emanuel Ungaro: Coco Rocha & Katy Perry

by - 00:05

Emanuel Ungaro'nun Sonbahar 2013 koleksiyonuna ait olan bu leopard print yani leopar desenli elbisesinin olay yaratacağını hiç tahmin etmezdim. Bildiğiniz gibi animal print (hayvan desenleri)'in yeniden moda olduğunu şuradaki yazımda size söylemiştim. Şimdide bu modaya ayak uyduran ünlülerin pişti olmuş hallerinden size bahsetmek istedim...


Çılgın top modellerden biri olan Coco Rocha'nın Met Gala 2013'de bu leopar desenli Emanuel Ungaro imzalı elbiseyi giydini daha önceden zaten biliyorduk. (Met Gala 2013'ün kırmızı halı yazısını hatırlamak isteyenleri buraya alayım.) Açıkcası ne beğendim ne de beğenmedim diyemeyeceğim bu elbisenin Coco'nun üzerindeki duruşunu...



Aynı elbisenin orjinal haliniyse geçtiğimiz günlerde düzenlenen MTV Music Awards'de Katy Perry giymişti hatırlarsanız. Jennifer Lopez'le yarıştırabileceği hale getirdiği baldırlarına mı baksam, ayakkabıdan öne fırlayan on parmağına mı baksam, son günlerin iğrenç mi iğrenç trendi diş süslerine mi baksam yoksa elbisesine mi baksam bilemedim! Nasıl bu kadar kötülüğü bir araya toplayabilmiş şaştım kaldım...



***



Eğer bir tercih yapmam şartsa ben Coco Rocha'dan yana oyumu kullanmaya razı oldum! Elbise iyi hoşta o omuzlarındaki tüyleri ilk gördüğümde de sevmemiştim şimdide sevmedim. Siz ne düşünüyorsunuz Emanuel Ungaro imzalı bu elbise hakkında? Siz kime daha çok yakıştırdınız???


You May Also Like

2 Yorum

  1. evet elbisenin oluru yok bana göre ama ben de tercihimi Coco Rocha tarafına kullanırdım. Nedense bu kadını çok beğeniyorum ya tumblr'dan takip ettiğimden beri.Ne giyse yakışıyor sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede aynen öyle. Ne giyse kendine yakıştırmasını çok iyi biliyor Coco Rocha. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡