Vazgeçilmez Trendlerden: Kot Şort

by - 00:05

Kot şort dedim mi çoğumuz için akan sular durur. Yıllardır modası geçmeyen, en vazgeçilmez kıyafetlerimizden oldular. Yaz ayları geldi mi akla ilk gelen şeylerden biridir heralde kot şortlar çünkü onlar her daim bizim en yakın dostumuz oldular. Çok pratik kombinler yapabildiğimiz, her tarza uyum sağlayan en nadide kıyafetlerden olduğundan yazları üzerimizden hiç çıkarmayarak bence gereken değeri veriyoruz onlara...



Street Syle 


Selena Gomez 


 Rachel Bilson - Ashley Tisdale


 Miley Cyrus - Taylor Swift - Rihanna


 Alessandro Ambrosio


Miroslava Duma


Elena Perminova 


***

Kot şort giyen güzellerden ve stillerindende örnekler vermeden yazımı sonlandırmak istemedim. Gördüğünüz gibi bu kadar kısalarını giymek herkesin harcı değildir. Yani ben hayatım boyunca kot şortun hiç bu kadar kısasını giymedim bacaklarımın birazcık fazla kalın olmasından dolayı. Ama biraz daha uzun boyunu çalışmadığım sürece nerdeyse hiç ayağından çıkartmıyorum! Sizinde yazın en sık giydiğiniz şeylerden biri kot şortunuz mu? Sizinde en vazgeçilmeziniz midir kot şortunuz?



Kendinize iyi bakın...

You May Also Like

4 Yorum

  1. sen de az çok bilirsin balıkesir de o kadar kolay değildir sokakta minnacık bir şortla gezmek :)
    ama tabii ki sahilde benimde vazgeçilmezimdir..
    şu capleri aşağıdan çıkanlar hariç her türlü kot şortun oluru var ben de..
    sevgiler tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmez miyim hiç yaa. Bende öyle cebi görünenlerden hiç giymedim. :)
      Bendende sevgiler tatlım. :)

      Sil
  2. Özellikle ilk fotoğraftaki dantelli olan başta olmak üzere hepsine bayıldımmm :))
    Bloğun da çok güzelmiş canım:)

    Bende beklerim.
    www.deniztamturk.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o dantelliyi çok beğenmiştim ondan ilk başa koymuştum. :)
      Çok teşekkür ederim <3 :)
      Tabiki hemen bakıyorum bloguna. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡