Ünlüler ve Çocukları: Jessica Alba ve Kızları Honor ve Haven

by - 00:30

1981 doğumlu ünlü oyuncu Jessica Alba ve Cash Warren Mayıs 2008'de evlenmişler. Haziran 2008'de de çiftin ilk kızları Honor Marie Warren dünyaya gelmiş. Ağustos 2011'deyse ikinci kızları Haven Garner Warren dünyaya gelmiş. InStyle dergisi için yapılan bu çekimde sanırım Jessica Alba'nın 2008 yılından beri yaşadığı hayatın en güzel örneğidir...


Büyük kızı Honor'ın ilk doğduğu zamanlarda anne-kız uyumlu giyime pek önem vermiyormuş Jessica Alba fakat zamanla bu fikri değişmiş...



Az öncede söylediğim gibi zamanla kızlarıyla uyumlu giyinme isteği gelmiş Jessica Alba'ya. Ama bence çok şirinler bu halleriyle! Özellikle hepsinin pastel tonlarında giyinmiş olduğu kareye bittim. Sizce nasıllar?  :)


Bide size Hallowen yani Cadılar Bayramı kostümleriyle olan hallerinden bahsetmek istedim. İlk karede herkes ayrı kostümlerle takılmış ve bence hiç iyi olmamış. Ama ikinci karede gördüğümüz gibi hepsi The Incredibles yani İnanılmaz Aile kostümleri içindeyken çoook güzellermiş. Sizcede öyle değiller mi? Siz nasıl buldunuz? 


Bazende Jessica kızları Honor ve Haven'ı kaptığı gibi birlikte dergilerin kapaklarında yada içeriklerinde yer almış. Parenting dergisi için verdikleri bu pozları ben çok beğendim...


Son olarakta sizinle bu mutlu aile tablolarını paylaşmak istedim. Ne kadarda mutlu görünüyorlar değil mi? Benim Jessica Alba'yla ve kızları Honor ve Haven'la ilgili olarak söylemek istediklerim bu kadardı. Siz nasıl buldunuz anne-kız uyumlarını? Sizinde fikirlerinizi öğrenmek isterim... 


Okuduğunuz için teşekkürler...

Kendinize İyi Bakın...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡