Stil İkoncanı: Candice Accola

by - 00:05

1987 doğumlu ABD'li ünlü oyuncu Candice Accola'yı hepimiz Vampir Günlükleri dizisindeki Caroline Forbes rolüyle tanımış bulunuyoruz değil mi arkadaşlar? Valla ben dizi sayesinde tanımış bulunuyorum ve yine dizi sayesinde ilk başlarda çok gıcık olsamda şimdilerde seviyorum. Neyse lafı daha fazla uzatmadan Candice'in stilinden size biraz örnek göstermek istiyorum...




Günlük stilindeki kıyafet seçimleri gayet sadeymiş anladığım kadarıyla.  Alışverişe çıkarken, sete giderken, toplantılara katılırken falan sadeliğinden hiç birşey kaybetmiyormuş...


Havaalanı stilinde de sadeliğinden ve rahatlığından hiç bir şekilde ödün vermiyormuş baksanıza. Genelde hepimizin üstüne yapışık yaşadığı, hayat kurtarıcımız olan kot pantolonu o da üzerinden çıkarmıyormuş baksanıza...





 Bu gördüklerinizde Candice Accola'nın gala, kırmızı halı, etkinlik vs. ortamlardaki giyim stiliymiş. Genel olarak ben çok beğendim! Bazen yaşına uygun olmayan (mesela en son sağ alt köşedeki hali gibi) şeyler giysede genel olarak fena değilmiş kıyafet seçimleri...



Son olarakta saç renginin bu hallerinden haberiniz var mı yok mu bilemediğimden sizede göstermek istedim. Kızılın nerdeyse her tonunu kullanmış zamanında Candice. Ama bence en güzeli sarışın hali. Doğuştan sarışın olmama rağmen nerdeyse ona benden çok yakışmış bence bu sarışınlık. Tabi bunlar benim fikirlerim. Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce hangi saç rengi daha çok yakımış Candice Accola'ya?



***


Eveettt bu seferki stil ikoncanı yazımda Candice Accola'yı ağırladım. Aslına bakarsanız hiç aklımda olmayan bir isimdi fakat kardeşimin ısrarları sonucunda (Candice'i çok seviyorda) bu yazıyı yazmış bulunuyorum. Umarım beğenmişsinizdir. Nasıl buldunuz Candice Accola'nın stilini? Sizde seviyor musunuz Candice'i?

You May Also Like

2 Yorum

  1. mavi peplum elbise ve altındaki sıfır yaka kolsuz dökümlü sarı elbise harika..
    saç konusunda ise kesinlikle sarı sarı sarı..
    aman Allah'ım röfleyle bozdum kafayı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o 2 elbiseyi çok beğenmiştim <3 :)

      Bide bence Idil abla sana koyu renk saç daha çok yakışıyor tabi röfleli halide güzelde yinede benim gönlüm koyudan yana. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡