Roberto Cavalli: Beyonce & Irina Shayk

by - 09:23

Elbiseyi gördüğüm anda içimin yağları eridi. Özellikle siyah rengin bazı modelleri ne kadar asil gösterdiğini tekrardan anlamış oldum. Bu sefer pişti olan iki isimse birbirinden apayrı dünyalarda yaşayanlar. Bakalım bu güpgüzel modelli elbise sizce hangisine daha iyi yakışmış???



Roberto Cavalli'nin bu elbisesini ilk giyen Irina Shayk olmuş. Ünlü model Cannes Film Festivalinin kırmızı halısında bu elbiseyle böyle boy göstermiş. Ne dersiniz? Nasıl olmuş?


Daha sonra ise Beyonce 40/40 Club'ın 10. yıl davetine kocacığı Jay-Z'yle birlikte katılırken aynı elbisenin beyaz rengini giymiş. Peki buna ne dersiniz? Beyonce nasıl olmuş?


***

Ben elbisenin siyah renkli olmasını tercih ederdim. Açıkcası Beyonce'un her giydiği elbiseyi nerdeyse ona yakıştırırım ama bu sefer nedense gönlüm Irina'dan yana. Haa bide burdan Roberto Cavalli'yi tebrik etmek istiyorum bu harika modelli elbise için. Siz ne karar verdiniz bu konuda? Daha doğrusu karar verebildiniz mi? Sizce hangisine daha çok yakışmış?

You May Also Like

4 Yorum

  1. Ben aksine Beyonce'a çok yakıştırdım. Ama Irina'yı çok uuz gösterdiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmemki ben bu elbise modeline beyaz rengi yakıştıramadım. :)

      Sil
  2. bence kıyafetin asil duruşu beyaz renkte yerle yeksan olmuş..
    Irına Shayk'ın zarif vücut hatları elbiseyi onunla bütünleştirmiş..
    yani Irına in , beyonce out :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede siyah renkli olanı tabi bide Irina'nın üzerinde daha hoş durmuş. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡