Kedi Gözlerle Büyüleyin

by - 00:15

Merhaba canlarım uzuuunnn bir aradan sonra tekrar yazabilmek paha biçilemez birşey! Tabi tekrar yazabilmemi kutlamak içinde sizinle yeni öğrendiğim bir makyaj türünü paylaşmak istedim. Sizi bilemem amaaa ben hep özenmişimdir bu kedi gözlere...




Angelina Jolie, Adele, Anne Hathaway, Sarah Hyland ve daha bir sürü isim falan derken bu 'Oldies and Goldies' akımından doğan şaheser göz makyajını uygulamayan kalmadı. Eee bizim neyimiz eksikki biz yapamayalım dimi ama yani? Neyse hem kendim hemde sizin için üşenmedim ve araştırdım hatta uygulamalı anlatımlı bir fotoğraf bile buldum!





3 Adımda Kedi Gözü Makyajı Şöyle;

1. Adım: İlk önce Eyeliner fırçamızla gözümüzün üzerine göz hatlarımıza göre çizgi çekiyoruz.

2. Adım: Çizginin bitiminden gözümüzün altına doğru bir kuyruk şeklinde çizgi daha çiziyoruz.

3. Adım: Çektiğimiz çizgilerin içini dolduruyoruz ve taaa taaaa nur topu gibi bir kedi gözünüz oldu.  :)



Unutmadan şunuda mutlaka söylemem gerekiyor; Ünlü profosyonel makyaj uzmanları bu makyaj için jel eyeliner kullanımını öneriyorlarmış.Hatta ucu kesik eyeliner fırçasıyla en iyi sonuç alınıyormuş! Ama eğer jel eyeliner kullanamıyorsanızda likit eyelinerlada deneyebilirsiniz bu makyajı. Haaa bide son olarak bu makyaj için kesinlikle ve kesinlikle yuvarlak hatlar kullanmamalıymışız! Çünkü yuvarlak hatlar onlara hiç yakışmıyormuş...



Ufak bir tavsiye Maybelline'in hayat kurtarıcı jel eyeliner'ını mutlaka denemelisiniz! Hatta onun hakkında yazı yazmayı düşünüyorum. Muhteşem ötesi bu yardımcıyı sizinle mutlaka paylaşmak isterim. Buarada siz nasıl buldunuz bu kedi gözü makyajı? Bu yaza damgasını vuracak mı sizcede?   :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡