Yükselen Trendlerden: Chanel Lego Clutch

by - 00:56

Chanel'in 2013 sezonu için çıkardığı yeni bebeği işte bu lego şeklindeki clucthları. İçimizdeki çocuğa hitaben çıkardıklarını düşünüyorum ben bu seriyi. Hem çocuksu hemde asi durmuyorlar mı sizcede? Fiyatıysa dudaklarımızı uçuklatacak tarzda fazla! Tam anlamıyla 9.900.000 dolardan başlıyormuş fiyatları. Tamam alabilecek gücümüz olmayabilir ama beğenmeyecez mi yani? Bir sürü renk alternatifide varmış ama ben en çok şeffaf olanına hayran kaldım! Siz hangisini beğendiniz? Tabi bide bunu alabilecek gücü olan ünlüler var. Bu lego clutchları kullanmayı tercih eden ünlülerden bazılarını göstermek istiyorum size... 


 Miroslava Duma

 Anna Dello Russo

 Diane Kruger - Lilly Allen

 Laura Hayden

Rita Ora

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡