Dumanlı Göz Makyajları

by - 00:25

 Şu sıralar smokey eyes yani dumanlı göz makyajına takmış durumdayım. Tamam yaz geldi ağır kaçar bende biliyorum ama öğrenmenin hiç bir zararı olacağını düşünmediğimden bir sürü araştırma yaptım, video izledim falan derken edindiğim bilgileri sizinle de paylaşmak istedim...



 Kim Kardashian'dan pek hazetmesemde ona dumanlı göz makyajının yakıştığını düşünüyorum. Keira Knightley'ye bayılırım ayrıca bence onada çok yakışıyor bu göz makyajı...

Ama asıl bu dumanlı bakışların en önemli temsilcisi bence Kristen Stewart! Kız bu konuda bir efsane oldu yaa. Bir insan her daim aynı makyajı yapıp her daim kendine ancak bu kadar yakıştırabilir diye düşünüyorum...


Boş durmadım ve resimlerle anlatılan bir fotoğraf buldum sizin için. Ayrıca ben yinede yazıylada anlatmak isterim;


1. Adım: Göz kapaklarımıza baz sürmeliyizki makyajımız bütün gün sabit kalsın.

2. Adım: Uygulayacağımız makyaj renginde göz kalemini hafif göz kapağımıza sürüp fırça yarımıyla dağıtmalıyız. Bu işlemi göz kapağımızın içinden dış ucuna doğru uygularsak daha iyi sonuç elde ederiz.

3. Adım: Kullandığımız göz kalemine uygun renkteki farımızı göz kapağımıza uygulayabiliriz. Aynı farla alt kirpik diplerimizide boyayabiliriz. Gözümüzün içine yine uygun renkte kalem çekebiliriz.

4. Adım: Kirpiklerimizi kıvırıp rimelimizide sürdük mü işimiz bitmiş demektir.



Umarım işinize yarar bir anlatım yapabilmişimdir. Bu makyajı öğrendim ama daha denemedim. İnsan içine çıkmadan önce en azından evde de olsa bir kere bu dumanlı göz makyajını denemem lazım mazallah yoksa Taylor Momsen gibi madara olmak istemem...


Kendinize İyi Bakın...

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡