Balıkesir'de Düğün

by - 15:03

Dün yani 4.05.2013 tarihinde sınıf arkadaşımız Hanife'nin düğünü vardı. Kız bizi aylar öncesinden çağırmıştı. Düğün meğerse eşinin köyü olan Sındırgı'daymış. Merkezden 1 saat uzaklıktaydı ve Avea çekmiyordu! Lafta ülkenin %99'unda çekiyor! İlk kez bir arkadaşımın düğününe katıldım. Çok eğlenceli ve heyecanlıydı...



Düğün yemeğine yetiştik hemen yemek yedik. Sonrada Hanife'yle bol bol fotoğraflar çektirdik tabi en sonda ayakkabısının altına isimlerimizi yazdık...  :)

Düğün normalde köyün düğün salonunda olacakmış ama hava güzel olduğundan köy meydanında yapma kararı almışlar. Daha önce tabiki köyde düğünlere katıldım ama ben ilk kez Balıkesir'de bir düğüne katıldım...  :)

Çiftetellisinden, roman havasına kadar bol bol oynadık ama bir tek halay çekemedik o da yol 1 saat sürdüğünden erken ayrılmamız gerektiği için...

Biz oynarken damadın ablası omuzlarımıza bu eşarpları astı. Meğerse Balıkesir'de adet böyleymiş. Genç kızların boyunlarına asılsın diye kız tarafı bu eşarplardan alırmış...  :)

***

Kısacası hayatımın bir ilkini daha yaşamış bulunmaktayım. Çok güzel geçen bir düğünden bazı anları sizinlede paylaşmak istedim. ''Genç çiftimize burdan ömür boyu mutluluklar diliyoruz'' diyerek piyanist şantörler gibi olmamışımdır umarım. Şaka bir yana inşallah hep mutlu olurlar veee daha ne diyeyimki arkadaşlar darısı başımıza...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡