Alışverişlerim

by - 23:17

Genelde aldığım şeyleri pek fazla buradan paylaşmam ama bu sefer sizede göstermek istedim aldıklarımı.Zaten Balıkesir'de okuyan yada yaşayan hemen hemen anlar bilir bu ürünlerin nerelerden alındığını.Neyse gelelim aldıklarıma...  :)



Bunları 1 Mayıs'da okul tatil olunca kendimizi dışarı attığımız sırada aldım.Ama eve gelince çok kötü birşey yaptım...  :(

O yukarda gördüğünüz küpeyi daha hiç kullanmadan elime aldım sanki yamukmuş gibime geldi ''Aaa bu niye böyle.Ben düzeltirim bunu'' dedim ve sonuç elimde kaldı. Sonra kendime sinirlendim sağlamınıda kırdım attım çöpe :D

Balıkesir'in en sevdiğim yönü acayip ucuz olması! Kral On ve Takı Dünyası diye takı dükkanları varki buraya gelipte uğramamazlık yapıyım demeyin! Bu ürünlerde oralardan. Fiyatlarıysa söyle;

Küpeler: 50 krş - 2 TL arası
Bileklikler: 1,5 TL
Yüzük: 1 TL

Bunlarda Gratis'ten aldıklarım.Bu dörtlü farı aslında önceden almıştım ama hiç denememiştim.Yeni denedim ve fena değil diyebilirim. Aslında ben doktorumun verdiği bitkisel şampuanı kullanıyorum ama yine onun verdiği bakım yağını kullandığımda çıkartmak için normal şampuana ihtiyacım oluyor. Neden Hobby diye merak edersenizde Melodram'ın yazdığı bir yazı sayesinde öğrendiklerimden dolayı.Yazıyı merak ettiyseniz şuraya alayım sizi.Cicileydi'den gelen hediyelerimin içinde de Hobby Şampuan vardı bitince yenisini aldım. Essence'in bu rujunun testırını göremeden aldım yok gibi bişey oluyor sürdüğümde. Aslında bu kremin şekline ve sadeliğine vuruldum.Sonra üzerini okuyunca tırnak kremine ihtiyacım vardı diyip aldım.Kokusu o kadar hafifki çok sevdim. Fiyatlarıysa şöyle;

El ve Tırnak Kremi: 3,5 TL
Essense Ruj(No:63): 6,90 TL
Hobby Şampuan: 1 TL
4'lü Far: 2,75 TL

En eğlencelisiyse işte bu gördüğünüz çıtçıtlardı.Takı Dünyasında satılıyordu.Ben morunu aldım ev arkadaşlarımda pembesini ve lacivertini aldı.Bildiğin plastik barbie bebek saçı gibi ama bizi çok eğlendirdi. Üzerindeki tacıysa 4-5 ay önce yine ordan almıştım...

Eve gelince hemen Melike'yle denedik tabi.Buaralar fazla Game of Thrones izlememden mi kaynaklanıyor nedir en son evin içinde tacımla mor saçlarımla dolaşıp ''bundan sonra bana my lady diyeceksiniz'' diye dolaşıyordum... :D 

Çıtçıtlar: 50 Krş.
Taç: 50 Krş.

Eğlencesiyse paha biçilemez!  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡