Yakı(şık)lı: Pen Badgley

by - 00:16

Gossip Girl'ün bitmiş olmasına hala alışamadığımdan dolayı yine onlardan birini yazmak istedim. 26 yaşındaki ABD'li oyuncu Pen Badgley'i biz Gossip Girl dizisi sayesinde Dan Humprey nam-ı değer Lonely boy (Yalnız çocuk) olarak tanımıştık. Dan olarak ilk başta normal giyinirken sonra kendi tarzı oluşmuştu peki ama gerçek hayatındaki stilinin nasıl olduğunu sizde merak etmiyor musunuz?



 Saçı sakalı nadasa bıraktığı hallere dikkat!

Gördüğümüz gibi kendine ait pekte değişik bir stili yokmuş Pen Badgley'nin. Hemen hemen canlandırdığı Dan karakteriyle örtüşüyor gerçek hayattaki halide. Ama keşke o saç sakalın birbirine karışmış halleri olmasaymış. Zaten dizideykende saçlarının Halil Sezai tarzında olmasını kaldıramıyordum bu halini hiiççç kaldıramadım. O bebek suratlı, şirin çocuk gitmiş yerine at hırsızı kılıklı adam gelmiş sanki, ya yok valla beğenmedim bu hallerini. Siz nasıl buldunuz o hallerini? 


Herkes gibi Pen'ide havaalanlarında rahat kombinlerle seyahat ederken görmek mümkünmüş. Ben 6 saatlik yola bile giderken eşofman giyiyorken o adamcağız napsın mesela Tayland'a giderken(4.fotoğraf) 3421 saat uçacakken takım elbise mi giysin tabi eşofman yada rahat kombinler giyecek...


Valla saçı sakalı uzatınca bi değişti bu çocuk! Şu hallere bi bakın ya insana kafayı yedirticek cinsten. Eskiden ne kadar düzgün giyinirken birden değişen bir stili olmuş. Bide bu halleriyle partilere, davetlere falan katılıyor!

Nerde bu Pen nerde o yukardaki at hırsızı kılıklı Pen... Ben kesinlikle bu hallerini çoook daha fazla seviyorum! Suratındaki o masum, tatlı ifade gitmiş resmen o hallerinde. Anlayacağınız üzere benim aşırı uzun sakala, bıyığa alerjim var...  :)


6 yıl boyunca dünyada en çok merak edilen ve takip edilen dizilerden birinde oynayınca doğal olarak fazlasıyla ünleniyorsunuz ve dergilerde sizi kapaklarına koymak yada röportaj yapmak isteyebiliyor. İşte bende size Pen Badgley'nin  GQ, V Magazine, Bullett gibi dergilere konuk olduğu hallerinden bazılarını göstermek istedim...


***
Benim Pen hakkındaki görüşlerim bunlardı siz nasıl buluyorsunuz Pen'i ve oyunculuğunu?  Pen Badgley hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz buraya tıklamanız yeterlidir. Yazımı okuduğunuz için teşekkürler. Görüşürüüzzz... :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡