Stil İkoncanı: Cara Delevingne

by - 02:25

Ablası Poppy Delevingne gibi ünlü ve aranan bir model olma yolunda hızlı ve emin adımlarla ilerleyen İngiliz model Cara Delevingne'in giyimi kuşamı, stili hakkında size birazcık bilgi vermek istiyorum...


Cara Delevingne güzel olduğu kadar bu güzelliğini kullanmayıda iyi bilenlerden. Günlük hayatında sade ama şık ve birazda değişik bir tarzı varmış...

Basit parçaları birleştirip gayette güzel kombinler ortaya çıkartıyormuş gördüğümüz gibi. Siz bu hallerine bakmayın o Sir Jocelyn Stevens'ın torunuymuş anladığım kadarıyla birkaç dergisi, radyosu vs. falan varmış dedesinin ve bir köşkte büyümüş...

Sanırım biraz ondan birazda genç yaşta ünlenmesinden dolayı bu bazen şımarmaları. Bir röportajında okumuştum ''insanlara çirkin görünmekten korkmadığını'' söylemişti belkide o rahatlığındandır bu değişik tarzı, ben bilemedim. Sizde benim gibi o dümdüz içine göçmüş karna takıldınız mı? Gelin toplanıp her beraber ağlayalım...


Etkinliklere, festivallere bazen yalnız bazende ablası Poppy ile katılıyormuş Cara. İkiside eğlenceli insanlarmış gibi gözüküyor değil mi? Buarada günlük giyim tarzının biraz daha spor haliyle gidiyormuş Cara Delevingne oralarada baksanıza...

 Partilere, davetlere ve galalarada böyle katılıyormuş. O günlük hayatındaki Cara nerde bu Cara nerde değil mi? Güzelliğini kullanmayı iyi biliyor demiştim size...


 Birazda podyumdaki hallerini size göstermek istedim. İnanın en güzellerini seçmeye çalıştım ve daha binlercesi vardı podyum fotoğraflarından. Acayip aktif bir model sürekli defilelere yada fotoğraf çekimlerine falan katıldığından bir sürü fotoğrafı birikmiş...


Örnek vermek gerekirse; sadece bu sene yani 2013'de Chanel, Balmain, Moschino, Jason Wu, Oscar de la Renta, Burberry, Dolce & Gabbana, Fendi, Stella McCartney, Zara ve H&M gibi ve daha sayamadığım bir sürü markalar için podyuma çıkmış...

 Siz düşünün 1992 doğumlu Cara Delevingne'in nasıl paralar kazandığını. Ben bir kaç gün içinde 23 yaşında olacağım (her ne kadar göstermesemde) benden geçti kardeşler ama siz kendinizi kurtarın ve böyle ünlenin sonra sizde paraya para demeyin...  :)

 Tabi bu kadar ünlü ve aranan bir isim olduğu için bazı dergilerde onun bu ününden ve güzelliğinden yararlanmak istemişler ve Cara Delevingne'i kapaklarına koymuşlar...

Cara  İngiliz Vogue tarafından ''sonbahar yıldızı yüzü '' olarak tarif edilmiş ve Vogue gibi dergilerin değişik ülke baskılarının kapaklarında yerini almış...

Cara Delevingne Londra'da 2010'da ''En Davetli" dalında, 2011'de ''En Etkili" olarak Evening Standard tarafından seçilmiş ve şu anda models.com 's Top 50de 17. sırada yer alıyor (görmek isteyen tık tık). Aynı zamanda İngiliz Moda Ödülleri 2012'de Yılın Modeli Ödülü'nü kazanmış (Cara Delevingne). Anlayacağınız canlarım Cara'ya dikkat edin, gözünüz onun üzerinde olsun...

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡