Modası Geldi: Cut Out

by - 01:34

Malum yaz ayları geliyor yani inşallah şu neyidüğü belirsiz havalardan sonra gelecek. İşte o zaman yani güneşli havalar geldiğinde o kavurucu sıcaklarda bize çok lazım olacak olan Cut Out trendi hakkında bazı şeyler söylemek istedim ve bu trende mensup bazı parçaları nasıl kombinleyebileceğiniz hakkında size yardımcı olmak istedim...



Cut Out parçalarda sınır yok ama en çok bluzlar ve elbiselerde kullanılıyor. Tabii bu güpgüzel cut out parçaları havalar ısınmadan giyemeyiz ama havaların ısınmasından daha önemli olan birşey var. O da kilo vermek! Eğer düzgün bir vücut hatlarınız yoksa görüntünüzü biraz bozabilir bu parçaları kullanmanız. O yüzden bir an önce yol yakınken siz bari kilolarınızdan kurtulun. Ben bir türlü başa çıkıpta spora yazılamadım siz benim gibi yapmayın canlarım... 


 Kendalthings

 Street Style

 Street Style

 Street Style

 Street Style

 Sweetthing

Vanessa Jackman


 Selena Gomez

 Jennifer Lawrence

 Miranda Kerr

 Kim Kardashian

Leighton Meester


***

İşteee benim size Cut Out trendi hakkında söylemek ve göstermek istediklerim bu kadardı. Lütfen bu kesip biçme trendine ayak uydururken çok dikkatli olalım olur mu canlarım sonra bizde diğerleri gibi güzel olalım derken moda kurbanı olmayalım. Siz ne düşünüyorsunuz bu Cut Out trendi hakkında? 
Haa bide eğer daha fazla görsel istersenizde buraya tık tık...

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡