Modası Geldi: Arm Party

by - 01:10

Geçen senelerden beri modası devam eden bir trend olan arm party hakkında bilmeyenleri bilgilendirmek,bilenlerinde bilgilerini pekiştirmek amacıyla bu yazıyı hazırlayayım dedim...


Hiç bir kuralı dayatması olmayan bu trend hakkında sadece birkaç detay vermek istedim sizlere çünkü bu yaz aylarında da bol bol bu trendi uygulayarak gündemde tutmaya devam edeceğiz gibi gözüküyor...


Bunlara dikkat: Derileri,zımbalıları,taşlı,boncuklu parçaları yanyana kullanmaktan sakın haa çekinmeyin! Kalın ve ince bilezikleri,bileklikleri bir arada kullanmaktanda çekinmeyin! Eğer büyük ve kalın kayışlı bir saat kullanacaksanız yanına takacağınız bileklikler ondan ince olsunki kolunuzun gözdesi taktığınız saatiniz olsun...




Kısacası Arm Party Trendi demek: Allah ne verdiyse diyip tıpkı yeni gelinlerin kollarını bilezikleriyle doldurması gibi bizimde kollarımızı deli gibi doldurmamızı sağlayan trend. Baharın tam gelememiş olması bu yazın upuzuunnn süreceğinin habercisi olduğunu düşündüğümden ilerleyen aylarda işimize çok yarayacağını düşündüğüm bir trendi sizinle paylaşmak istedim. Arm Party hakkında görsel olarak detayda verdiğime göre yazıma son verebilirim. Umarım bu trend sizinde hoşunuza gidiyordur yada gitmiştir? Eğer daha fazla fotoğrafa bakıp farklı uygulamalar görmek istiyorsanız buraya tıklamanız yeterlidir...

You May Also Like

2 Yorum

  1. Bu tarzı seviyorum ama bazılarında yeni gelinlik misali ne takı bulursa takıyorlarmış gibi duruyor.Onlar pek hoş durmuyor.Ama resimdekiler süper.Bir bende denemek istiyorum inşallah.Ama malum uygun takılar bulmak gerek ona görede.

    Seni takipteyim.Benim blogumada beklerim seni canım;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen doğru söylüyorsun tatlım her zaman herkeste pek iyi duramayabiliyor.Umarım uygun takılarını bulabilirsin. :) Hemen bakıyorum bloguna :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡