Kravattan Kıyafetler

by - 02:25

Kravatlar erkeklerin vazgeçilmez aksesuarlarından biriydi bu zamana kadar. Fakat şimdilerde erkekler kadar biz kadınlarında ilgisini çeker oldular. Daha önceki bir yazımda size sade bir tişörtünüzü kravat yardımıyla sadelikten şıklığa nasıl dönüştürebileceğinizi anlatmıştım hatırlarsanız. (Hatırlamadıysanızda buraya tıklamanız yeterli.) Şimdide size kravattan yapılan etekleri,elbiseleri,büstiyerleri ve daha fazlasını göstermek istedim. Eee buyrun o zaman başlayalım...  :)








Gabriella Cilmi

Eda Taşpınar

**

Eğer sizde benim gibi kravat bağlama yeteneğinizi kaybetmişseniz bize yardımcı olabilecek açıklamalı bir fotoğraf buldum. Lise zamanlarımda çok çektim bu kravat bağlama olayı yüzünden bir türlü yapamıyordum ki hala yapamam. Bu konuda yeteneksizim ama siz benim gibi olmayın diye bu fotoğrafı sizinle paylaşmak istedim...


Son olarakta Gabriella Cilmi'nin adı geçmişken onun Sweet About Me şarkısıyla yazımı bitirmek istedim. Bu şarkıyı mutlaka hatırlarsınız diye düşünüyorum çünkü ilk çıktığında ortalığı kasıp kavurmuştu... 
Kendinize İyi Bakın...

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡