Değişik Bir Keşif #6

by - 00:23

Merhabalaarrr canlarım. Uzun zamandır değişik bir keşif yazısı yazmamıştım farkındayım ama bunun nedeni şimdiki anlatacağım konu gibi beni aşırı cezbeden birşeyler bulamamış olmamdır. Önüme her gelen DIY projelerinide tabiki size anlatmıyorum değişiklik ararkende işte böyle ara vermiş oldum ama neyseki bomba gibi bir keşifle geri döndüm...
Geçen senelerden beri modası devam eden Tribal Necklace trendine daha önce değinmiştik. Şimdi anlatacağım keşfimse Tribal Kolyeler trendine mensup bir kolye yapımı olacak! Bu yazda durdurak bilmeden bu trendin devam edecek olması kendi kendimize birşeyler yapmamızı gerektiriyor yoksa her gördüğümüz kolyeye ''onuda alıyım bunuda alıyım'' diye atlamaya devam edersek paramız sıfırlanabilir...


Malzemeler:
Çeşitli renklerde mumlu ip, halkalar, klipsler, karga burnu.

Yapılışı:
Kolyenizin ana renginin hangi ip olmasını istiyorsanız onu en çok alın ve açık uçlu kısmından klips halkalarından birini geçirip ikiye katlayın. Kolyenizde olmasını istediğiniz sayıda halkayıda geçirin ve açık kalan uç kısmınıda klipsle kapatın. Daha sonra istediğiniz yerine istediğiniz renkteki mumlu ipi dolayın. Arada halkaların arasında kalacak şekilde de ip dolayınki halkalarınız ziyan olmasın. Kolye istediğiniz şekle geldiğinde işinizde bitmiş demektir. Anlatımımdan birşey anlamazsanız diye görselinide koydum aşağıya.
Hadi bakalım hepimize kolay gelsin ve ellerimize sağlık...    :)



Kaynak: UsefulDIY.com


You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡