Victoria Secret'ın 2013 Plaj Koleksiyonu

by - 01:53


Victoria Secret'ın beklenen plaj koleksiyonu katalogu görücüye bizlerin huzuruna çıktı. Bu senenin modellerinde neler neler yokki. Mesela lazer kesimler, zincir ve fiyonk detayları, straplez modeller, çizgili, çiçekli, şal ve animal desenler yeni sezonun gözdesi olacakmış...

Tabi katalogda kimler kimler vardı size hemen sayıyorum: Alessandra AmbrosioCandice Swanepoel, Barbara Palvin, Adriana Lima, Karlie Kloss, Erin Heatherton, Doutzen Kroes ve Magdalena Frackowiak gibi ünlü melekler objektif karşısına geçmiş yeni model plaj koleksiyonunu bizlere tanıtmak için. Bende içlerinden en çok beğendiklerimi size göstermek istedim hem sizinde fikriniz olur modeller hakkında...



Candice Swanepoel 


Barbara Palvin 


    Doutzen Kroes - Erin Heatherton


 Alessandra Ambrosio


 Karlie Kloss


Magdalena Frackowiak

**

Nasıl buldunuz Los Angeles sahilindeki VS meleklerinin çekimlerini? Açıkçası ben bütüüünnnn modellerini çok beğendim! Sizde beğendiniz mi koleksiyondaki modelleri? Aah ama keşke bizde de bikiniler, mayolar onların üzerindeki gibi güzel dursa. Neyse ben azmedip yaza kadar daha çok kilo vereceğim. Sizde özel birşeyler yapıyor musunuz yaza kadar daha fit görünmek için?

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡