Yakı(şık)lı: Paul Wesley

by - 12:23


Vampir Günlüklerinin hastasıysanız ve izliyorsanız Stefan Salvatore'u bilmeme lüksünüz yok! Paul Wesley bu karaktere can vermeyi geç bütünleşti resmen onunla. 30 yaşında olduğuna kim inanır ki bu muhteşemliğiyle? İçimizin yağlarını eriten bu muhteşem adamın giyim tarzını sizin önünüze sunmak istedim...  



Paul Wesley günlük hayatında genelde hep spor tarzda giyinmeyi tercih eden biriymiş. Ian Somerhalder'ın stiline baktığımız yazıyı hatırlarsanız bir postalları vardı ayağından hiç çıkarmadığı Paul'da tıpkı onun gibi. Bu postal tarzı botları her daim ayağında!


Paul'u dışarda çok nadir yalnız görebilirmişiz çünkü karısı Torey DeVitto adama 404 uhu gibi yapışık! Ne davetlere pek yalnız gidebiliyor ne de maç izlemeye,kahve içmeye hiç yalnız bırakmıyor adamcağızı. Ama birlikte olduklarında da hep uyumlu giyiniyorlar. Torey'de Paul'a ayak uydurup spor giyiniyor...


Tabi bir yerde kadında haklı böyle bir kocam olsa bende pek yalnız salmazdım heralde bir yerelere. Ama fazlada insanı sıkmamak lazım bu ne canım! Bide annemin bir lafı vardır ''fazla muhabbet tez ayrılık getirir''diye şuana kadar bu kanının yanıldığını hiç görmedim ama umarım onlarda şaşar. Ne kadar kıskansamda yakışıyorlar...


Bunlarda Paul'umuzun havaalanı stilleri. Tabi günlük hayatında spor giyinen bir insanın yolculuklarda eşofman giymesini yadırgamamak lazım. Genelde bir sweat, bir bere, bide kotla geziyormuş valla bir yerlere giderken...


Ian Somerhalder, Nina Dobrev'le birlikte galalara, davetlere falan katılırken gayet şık giyiniyormuş gördüğümüz gibi. Ayrıca bence takım elbise on numara beş yıldız duruyor üstünde adamımızın...


Tek başına bir davete, galaya gittiğindeyse bazen yine spor tarzını konuşturuyormuş ve ayağında hep o postalları! Hayır bide temiz olsalar gam yemeyeceğim. Üstünde 1 kilo toz birikmiş beyimiz hala poz verme derdinde! Tabi iş burda birazda Torrey'e düşüyor...



Tek başınayken şık giyindiği davetlerde olmuyor değil! Elton John'un Oscar partisinde Paul'cuğumuz ne kadarda şıkmış değil mi? 


Son olarakta Paul'un karıcığı, bitanecik aşkı yapışkan Torrey'le katıldığı bazı davetlerdeki hallerini size göstermek istedim. Aslında iyi biri olabilir ama nedense ben sevmiyorum bu kadını valla dizideki rolünüde sevmemiştim zaten! Tamam yakışıyorlar ama o kadar işte. Ayrıcada hangi fotoğrafa bakarsanız bakın bu sefer Paul karısının kıyafetlerine göre giyinmiş. Torrey spor giyinmişse spor, klasik giyinmişse klasik giyinmiş. Olsun bebişimiz Paul her haliyle kabulümdür! Sizin içinde öyle mi???  :)


**
Elimden geldiğince bu yakışıklı adamın giyim tarzını size göstermeye çalıştım. Umarım beğenmişsinizdir. Başka bir yazıda görüşmek üzere...
Hoşçakalın !

You May Also Like

2 Yorum

  1. Ian'ın yanında sönük kalıyor dizide ama aslında Paul Wesley'in vücudu daha seksi.
    Dizide biraz ezik kalıyor diye beğenmiyordum ama sokaktaki karizması bir başka adamın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Ian'ın yanında daha sönük kalıyor.Başlarda Paul diye ölürken şimdilerde kararsızım bende dizi için.Bide Vampir Günlüklerini izlediğine çok şaşırdım,bazıları hiç sevmiyor. :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡