Müjdeler Müjdesi Balıkesir'e Gratis Açıldı!

by - 23:57


Açıldı açılacak dedikoduları alıp başını gidiyorken bugün pat diye açıverdiler Gratis'in Balıkesir şubesini. Kozmetik ürünlerini toplu olarak satan düzenli bir mağaza yoktu ve Balıkesir'in buna çok ihtiyacı vardı. Neyseki imdadımıza yetiştiler!


Ben Antalya'da Cosmetica'dan sürekli alışveriş yaparım ve çokta memnunum. Ama hayatımın büyük çoğunluğunu evimden uzakta okulumun olduğu şehirde geçirmem gerektiğinden artık Gratis'e sığınacağım gibi gözüküyor...



Ben tabi bugün açıldığını duyarımda uça uça gitmem mi. Günlerdir hayalini kuruyordum. Ama tam bir hayal kırıklığı yaşadım. Ürünler daha tam gelmemiş. Gelenler bitmiş, devamı yok falan anlayacağınız üzdüler beni. O yüzden bu kadarcık şeyle yetinmek zorunda kaldım! Antalya'dan gelmeden önce bütün eksik makyaj malzemelerimi tamamlamıştım. Keşke yapmasaymışım deli gibi indirimler var. Ben yararlanamadım ama Burcu yararlandı...


Haa bide son bir uyarı yapayım markasını bilmediğiniz ve kalitesinden emin olmadığınız ürünleri almadan önce bir araştırın derim. Sonra başınız ağrımasın ahududusu gibi. :(  Onun sayesinde akıllandım ve hemen almak istediğim bir kaç ürünün adlarını
aldım araştırıp almak için!



Bide ben gitmeden en kısa sürede Tchibo açsaydılar şu Balıkesir'e tadından yenmezdi heralde buralar! Aaah o miisss kahvelerini kimselere bırakmadan içerdim. Ben bir filtre kahve bağımlısıyım. Bunuda yazın Almanya'da boş vakitlerimin çoğunu teyzemin Bäckerei'ında geçirmeme borçluyum...

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡