Merli Boots

by - 12:43


''Merli studded suede boots'' diye satışı yapılan anlayacağınız üzere biker bot tarzı süetten yapılmış üzeri süslü bu botlar Laurence Dacade'in üstün zekası sonucu ortaya çıkmış. Fiyatı benim baktığım sitelerde 1.000 - 850 euro arasında değişiyor...



Ben öyle süslü püslü istemem sade severim diyorsanız onuda düşünmüşler. Deri olarak sade süssüz püssüz yapmışlar. Bunlarında fiyatı  700 - 850 euro arasında değişiyor...


Eğer yukardaki modeller size uzun geldiyse yada siz daha çok ankle bot şeklinde seviyorsanız. Laurence Dacade onuda düşünmüş ve ''Pete studded suede ankle boots'' modelinide yapmış. Bu modellerin fiyatıysa 650 - 700 euro arasında değişiyor...



İlk görüşte belki hoşunuza gitmemiş olabilir ama kombinlendikleri parçaları gördükten sonra eminim sizinde fikriniz değişecektir. Bende ilk gördüğümde pek ısınamamıştım fakat bu kombinlerle gördükten sonra özellikle şu etnik desenli elbise kombinine bittim!


Dışardan bakınca belki değişik gelebilir gözümüz alışkın olmadığından ama bence ayakta gayet şık ve tarz duruyor. Özellikle bu senelerin modası biker bot şeklinde yapılmış olmasıda güzel bir detay. Tabi bize bu ayakkabılarıda sevdiren LookBooklarda sağolsun varolsun...  :)

**
Kısacası ben sevdim bu Merli ve Pete botları tabii Laurence Dacade'ide. Bu kadın inanılmaz değişik ve güzel modeller üretiyor, mutlaka takibinize almalısınız bence...
Mutlu Hafta Sonları...  Kendinize iyi bakın...

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡