Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul Beğenilerim

by - 01:32


Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul'un bitmesinin ardından herkesi aldı bir yazı yazma telaşı. Tabi gidipte günlük olarak defileler hakkında yazı yazanlarda oldu. Okulumun olması ve sınav zamanlarımın yaklaşması nedeniyle gidememiş olabilirim ama bu koleksiyonları görmediğim ve takip etmediğim anlamına gelmez. Ve şimdi size en çooookkkkk beğendiğim koleksiyon parçalarını göstereceğim. Hadi başlayalım...

4. Günkü Arzu Kaprol Defilesinden (Studio Kaprol)

1. Günkü Tanju Babacan Defilesinden (Red Beard)

1. Günkü Nihan Buruk Defilesinden (NIAN) - 
2. Günkü Begüm Salihoğlu Defilesinden

3. Günkü Gamze Saraçoğlu Defilesinden 

4. Günkü Hakan Akkaya Defilesinden   - 
3. Günkü Niyazi Erdoğan Defilesinden

4. Günkü ADL by Cengiz Abazoğlu Defilesinden 

2. Günkü Tuvana Büyükçınar Defilesinden (TUVANAM)


**

Benim beğenilerim tabiki bu kadarla sınırlı değil ama size kısaca özet geçmek istedim. Mesela Tuvana Büyükçınarn koleksiyonunun tamamına hayran oldum ve hepsinin benim olmasını istedim vesaire vesaire. Anlayacağınız ne sizi ne de kendimi yormamak adına bu kadar kısa tuttum yazıyı. İnşallah bir dahaki FW'lere benim gibi
gidemeyenlerde gidebilirler...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡