Hervé Léger: Beyonce & Katy Perry

by - 16:45


Max Azria'nın Hervé Léger için hazırladığı koleksiyondan olan bu büstiyer ve yüksek bel kalem etek takımı bugünlerde çok moda oldu. Desenleri tam anlamıyla yazı çağırıştıran bu takımı Beyonce ve Katy Perry'de giyince büyük sükse yaptı. Hadi gelin hangisine daha çok yakışmış bir bakalım...




Beyonce'un bu Hervé Léger büstiyer - yüksek bel kalem etek takımını hangi çekim için giydiğini bulamadım. Ama bu onun takımın içini nasıl doldurduğu ve yinede bir içim su gibi göründüğü gerçeğini gözardı ettiremez bana. Beyonce harikasın bebeğim. Hll spr dvm.  Sizde bana katılıyor musunuz?  :)




Aynı Hervé Léger takımını 3 gün önce yapılan Nickledeon Kids Choise Awards'ın kırmızı halısını yazdığımda da bahsetmiş olduğum gibi Katy Perry'de giymişti. Beyonce'a göre çok sıska kalan ve takımın içini adam akıllı dolduramayan Katy'de nasıl durmuş sizce?


***


Benim tercihim tabiki Beyonce'dan yana! Belki son 3 yıldır pek sıska olamamamdan dolayıdır dolgun hatlara sahip Beyonce'u seçmem belkide Katy Perry'i artık ilk çıktığı zamanlardaki kadar çok sevmememdendir bilemiyorum ama şu bir gerçekki kesinlikle takımda çok hoş! Bu konuda siz ne düşünüyorsunuz ankete katılmanızı tavsiye ederim.
Kendinize İyi Bakın... :)


You May Also Like

2 Yorum

  1. Beyonce'in bu kıyafeti ''Shape'' Magazin dergisinin Nisan 2013 sayısı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aay ben bulamamıştım teşekkürler açıklaman için :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡