Givenchy Lucrezia Çanta

by - 11:50


Ünlülerin şu günlerde elinden düşürmediği ''it'' yaptığı çanta Givenchy'nin Lucrezia. Üstelik bu çantanın tanıtımı için Kate Moss objektif karşısına geçmiş. Fiyatı benim araştırdığım sitelerde 2.200 - 2.500 dolar arasında değişiyor...
Ben bu tarz bowling çantaların hastası oldum kuzenim sayesinde. Acayip rahatlar içini doldur doldurabildiğin kadar! Tabi benimki Givenchy değil ama Mango'dan almıştım ve severek kullanıyorum artı kesinlikle tavsiye ediyorum! Siz nasıl buluyorsunuz bu çantaları? Tavsiye edeceğiniz başka marka var mı çantalarından memnun kaldığınız???
Hadi bide hangi ünlüler bu çantanın müptelası olmuş onlara bakalım...  :)



Amanda Seyfried



Jessica Chastain - January Jones



Megan Fox - Miranda Kerr




Charlize Theron - Rachel Zoe

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡