Dizi Tavsiyesi: Girls

by - 15:16


Gossip Girl dizisini 6 sene boyunca deli gibi izledim. Hatta ağladım resmen bitti diye o kadar bağlanmıştım yani diziye. Tabi o bitince ben bir boşluğa düştüm salı günlerim öksüz kaldı. Neyse başladım dizi arayışlarına derken adını geçen seneden beri hep duyduğum Girls dizisine bir bakıyım dedim. Bakmamla diziye aşık olmam bir oldu! 
Yıllarca benim gibi Gossip Girl dizisini izlediyseniz bilirsiniz içimizde hep bir ukte olmuştur onlar gibi giyinmek,partilere gitmek,yaşamak vs. herşeylerine özenmişizdir istesekte istemesekte. Ama bu dizi öyle değil baştan söyleyeyim! Özenmemizi gerektircek birşey yok çünkü onların hayatlarıda bizimki gibi. Onlarında kilo sorunları, selülitleri, erkek arkadaşlarıyla problemleri var, onlarda ünlü tasarımcıların pahalı kıyafetlerini giymiyor, işsizlik, üniversite gibi sorunları var...





Bunlarda hepsi birbirinden farklı karakterlerimiz. Marnie (Allison Williams) , Hannah (Lena Dunham), Jessa (Jemime Kirke) ve Shoshanna (Zosia Mamet) bu süper dörtlü sizi dizinin bağımlısı yapabilir! Lena Dunham (Hannah) aynı zamanda dizinin yazarı ve daha şimdiden bir sürü ödül kaptı dizi sayesinde. Dizinin 3. sezon çekimlerine izin alınmış izlemek isteyenlerin haberi olsun. Bide dizinin 1 sezonu 10 bölümden oluşuyor. Ben 1. sezonu yeni bitirdim çünkü izlemeye kıyamıyorum. Yakın zamanda 2. sezona başlamayı düşünüyorum. Uzun lafın kısası eğer izleyecek yeni bir dizi arayışı içindeyseniz size kesinlikle Girls'ü öneririm!

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡