Beyonce Nasıl Zayıfladığını Açıkladı

by - 13:23


Beyonce doğum yaptıktan kısa bir süre sonra eski formuna geri dönmeye başlamıştı hatırlarsanız. Hep merak ediyordum bunu nasıl başardığını neyseki açıklamış ve bende hemen sizinle paylaşmak istedim. Şaka gibi ama Beyonce 3 ayda 25 kilo vermiş bu yolla!  Nasıl mı? İşte anlatıyorum...  :)




Hamile olduğu dönemde oldukça çok kilo alan Beyonce bu kilolardan dans sayesinde kurtulduğunu açıklamış. Ancak tek sırrı dans değilmiş! Kerevizinde diyetinin önemli bir parçası olduğunu açıklamış. Eski formuna geri dönmesini diyetine olduğu kadar dansada borçlu olduğunu söylemiş...



3 ayda 25 kilo verdiğini belirten Beyonce''Benim için önemli olan kilo vermekten çok vücudumda deformasyon ve sarkma olmamasıydı.Diyet sayesinde zayıfladım dans sayesinde sarkma sorunu yaşamadım. Ben bir süreden fazla spor vakit geçirince sıkılıyorum.Benim için form tutmanın en eğlenceli yolu dans etmek. Evde bazen kendi kendime,bazende eşimle bol bol dans ediyoruz. Önemli olan herkesin kendisi için en uygun ve eğlenceli form tutma yöntemini bulması.Benim için bu dans etmek.'' diye açıklamada bulunmuş...


**

Artık sırrınıda öğrendiğimize göre ya dans etcez bizde onun gibi ya sıkıla sıkıla spor salonlarına mahkum olcaz. Yada sizin kendi yöntemleriniz varsa benide bilgilendirirseniz çok sevinirim...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡