Zebra Deseni Trendi

by - 11:51

            Uzun zamandır devam eden sizinde bildiğiniz gibi bazı trendler var. Aslında hayvanların birbirlerini ayırt etmeleri için olan desenlerini biz insanlar moda dünyasına soktuk ve trend oldu. Leopar desenlerine daha doyamamışken birde zebra deseni çıktı karşımıza. Valla ben seviyorum bu desenleri. Hatta İstanbul kaçamağımda bir tane zebra desenli kazak aldım kendime...  :)  

           Tabi bir desen moda olunca bir tek kıyafette olmaz. Çantalara, ayakkabılara, elbiselere, ceketlere hatta tırnaklara oje bile olabiliyor. Şimdi size bir kaç örnek göstericeğim bu konu hakkında. Hadi bakalım başlayalım...  :)





Minikler bile yakından takip ediyor trendleri...


Portföylerde, makyaj çantalarında


Ayakkabılarda, çoraplarda


Gece elbiselerinde


Tırnaklarımızda kısacası pek çok yerde bu deseni kullanabiliyoruz.


Kate Moss (bu kazağın aynısından bende de var)


Sarah Jessica Parker


Katy Perry


İlk fotoğraf Balmain defilesinden ikicisinde ise Kim Kardahian'ın üzerinde aynı ceket.


Cameron Diaz - Chiara Ferragni (Nam-ı değer The Blonde Salad)





İşte bu da benim zebra desenli kazağım... :) 


Bu trend hakkında benim size söyleyeceklerim bu kadardı. Ben beğeniyorum ve şimdilik bir kazaklada olsa uyum sağladım. Peki siz nasıl buldunuz bu trendi? Günlük hayatınızda
sizde kullanıyormusunuz?  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡