Yükselen Trend: Cut-Out Boots

by - 16:40




Balenciaga Cut-out Buckled Bootie

Balenciaga'nın yukarda gördüğünüz bot modeli efsaneleşmiş durumda. Ünlülerinde hayranı oldukları bir model. Rihanna, Mary-Kate Olsen, Miley Cyrus vb. ünlüler sıklıkla bu botu kullananlardanmış. Balenciaga'nın cut-out botlarının fiyatı yaklaşık 1200 dolar civarındaymış...





Eee bu kadar çok beğenilir ve kullanılırsa benzerleri yapılmadan durulur mu? Durulmaz tabi.  Jeffrey Campbell, TopShop'da tabi benzer ürünleri yapmadan geçmemiş. Ama onların fiyatları daha makul tabiki. J.Campbell'ın 200 dolar civarı, TopShop'un 80 dolar civarı satış fiyatları varmış...




Bunlarda lookbook kızları ve kombinleri cut-out botlarla...




Oyuncu Dakota Fanning ve Nicole Richie'de Balenciaga cut-out botları kullananlardanmış...




Ünlü oyuncu Sharon Stone ve oyuncu-şarkıcı Miley Cyrus'da Balenciaga cut-out botları kullanlardanmış...




Ünlü kokoşlardan eski oyunculardan Mary-Kate Olsen'da cut-out botları tercih edenlerdenmiş. İkinci fotoğraftada ''çekmeyin utanıyorum'' havalarında gördüğünüz gibi...




Kapanışı kraliçemiz Rihanna'yla yapalım dedim fena mı ettim? Bu fotoğraflar Rihanna'nın 2011 yılındaki kapak çekimlerinden. Günlük hayatta kullandığı yetmemiş bide bu botlarla poz veriyim demiş. Valla bence çokta iyi yapmış. Şu fotoğraflara bir bakar mısınız? Bu kadına hayran olmamak elde mi bee...


Siz sevdiniz mi sevmediniz mi isterseniz tabiki yorum yazarak belirtebilirsiniz. Ben bilemedim sevsem mi sevmesem mi. Yani normalde çirkin geldi ama Rihanna kullanınca güzel geldi. Anlayacağınız kafam karıştı, karar veremedim...


BAŞKA BİR YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZEREEE...   :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡