Stil İkoncanı: Rihanna

by - 15:37

  Ben şahsen onun eski hallerini, giyim tarzını falan daha çok beğeniyordum. Ünü artmaya başlayınca şöhretin getirdiği saçmalama evresine o da girdi şu sıralar bildiğimiz gibi ama bu onu sevmemi engellemiyor. Tamam saçma hareketleri, saçma giyim tarzı olmasına rağmen şarkılarına doyum olmuyor kızcağızın...

           ''Heeyyy gidi Rihanna heyy! Neydin ne oldun'' dememek mümkün değil yani. Barbadoslu şarkıcı Rihanna bir gün sevgilisi Chris Brown'un ağzını yüzünü dağıtmasıyla bizlere şok yaşattı sonra unutturdu.Giyim tarzını değiştirdi yine bizi şoka soktu.Ama şimdi en son bombası yeniden dayakçı sevgilisiyle birlikte olması yine şoklara soktu bizi bu sefer zor unuturuz,şoktan çıkarız heralde... 






                                       Rihanna'cığımın sokaktaki halleri bunlar...



           Bu hallerini ben sevmiyorum. O yüzden fazla yorum yapmıcağım. Ama tabiki sevenler varsada onlara saygı duyarım...




           Ünlü tasarımcıların ünlü modellerini giyiyor olmasıda her modelin ona yakıştığı anlamına gelmiyor bildiğiniz gibi...




            Gerçekten yorum yapmamak için kendimi çok zor tutuyorum. Ama o da beni zorluyor gerçekten baksanıza şu hallerine! ''Ablacım naptın sen kendine yaa'' cümlesini ve daha fazlasını söylememek için direniyorum...




         Günlük hallerine daha fazla dayanamadığımdan galalara,davetlere nasıl katıldığına bakarak yazıya devam etmeye karar verdim. Su yeşili tulumunu ben beğendim ama giymem! 




           Bak işte bu modeller sana ne kadar yakışıyor be Rihanna'cığım. Sen neden normal insanlar gibi giyinmiyorsun? Neden illa saçmalıcam diye bir yerlerini yırtıyorsun??? Kafamda deli sorular var bu konu hakkında...  :)




           Birazda konser hallerine,kıyafetlerine bakalım diyicektim ama şu fotoğrafta üzerinde kıyafet görenler lütfen parmak kaldırıp söz alabilir mi??? 




             Bizim ülkemizde sahnede mayo tarzı şeyler giymeyi ilk kez Ajda Pekkan başlattı bildiğiniz üzre. Yabancılarda da Rihanna onlara bu ilki yaşatanlardan...




          Bu seneki Victoria Secret 2013 defilesinde verdiği konserde giydiği siyah elbise onu en az melekler kadar seksi yapmıştı bildiğiniz gibi... Diğer fotoğraftada ''Çiçekçi kııızzz baak bana,para vereceeğğmmm beeğğnnn sanaaa'' şarkısındaki çiçekçi kızı görüyorsunuz...  :)




         Giyim tarzıyla bizlere örnek olmamasını temenni ettiğim Rihanna'yı eminim sizlerde benim gibi seviyorsunuzdur. Sevdiğimden dolayıda fazla laf etmeden yazıyı bitirmek için uğraştım. İnşallah ilerleyen günlerde o sevdiğimiz eski haline,normal göründüğü giyindiği haline geri dönebilir...





        Henüz kliplendirmediği ama benim takılı kaldığım şarkısı Red Lipstick'le size veda etmek istedim. Bu şarkı yazımı sonuna kadar okuduğunuz için benden sizlere armağan olsun...    Kendinize cici bakın...


                                 BAŞKA BİR YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZEREEE...   :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡