Stil İkoncanı: Leighton Meester

by - 02:14

Bu seferde Gossip Girl dizisindeki Blair Warldorf rolüyle kendisini tanıdığımız ve hayran kaldığımız oyuncu Leighton Meester'ın stilini inceleyelim istedim. Hızlı bir giriş yapmam lazım şekerler bir dünya fotoğraftan ayıklaya ayıklaya anca bu kadarını bırakabildim ve yinede çok fazla oldu o yüzden hemen yazıya geçmem lazım...



Malum kış aylarındayız o yüzden öncelikle bu havalarda dışarı nasıl çıktığına bakalım. Bazen bir kaşe kabanla bazense trençkotla kombinlerini tamamlamış Leighton...




Anladığım kadarıyla genelde açık renkli kabanları tercih ediyor. Sanırım dizi yada film set aralarından bu görüntüler yoksa o üzerindeki canım güzel elbiselerin altına Ugg
giyecek biri değildir heralde Leighton...



İlkbahar yada yaz aylarında genelde kısa elbiseler, şortlar, etekler kullanmayı tercih ediyormuş. Bacak dekoltesi kullanmayı seven biri Leighton'cığım...  :)




Bazen çok sportif giyiniyor bazense klasik giyiniyor yani Blair Warldorf gibi yıllarca sürdürdüğü belli bir tarzı yok. O gün canı ne giymek istiyorsa onu giyip kendini
sokağa atıyor anladığım kadarıyla. Baksanıza bir gün pantolon+bluz+mont
kombini yaparken başka bir gün tulum+blazer kombini yapmasından
belli değil mi?




Yukarda da belirtmiştim tek düze bir tarzı yok. Bir gün deri pantolon+şifon bluz+topukluylayken bir gün kırmızı skinny pantolonu+bluz+yelek+postallarıyla
başka bir günde siyah tayt+tşört+kırmızı bot kombiniyle görebiliyoruz. Yalnız son
fotoğrafta azcık frikik vermiş kızımız sütyeni görünmüş yakasını fazla açınca
dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama ben dedikten sonra hemen
bakmışsınızdır eminim...  :)




Boru paça haki pantolon+krem rengi kolsuz bluz+dolgu topuk ayakkabısıyla çok şirin olmuş. Geçen senelerden gelen bir moda olan gömlek elbisesi+dolgu topuk ayakkabılarıylada sade bir kombin yapmış. Asıl sorun bu kombininde! Elbise güzel, ayakkabılar güzel, kız güzel
ama o açık yazlık ayakkabınla sen neden çorap giydin be bebeğim???
Sana yakıştıramadım!




Bide Leighton'ın havaalanı stiline bakalım dimi ama şekerler? Aslında gayet normal bir hali varmış. Yolculuklarda insan çok yorulduğundan rahat kombinler kullanmaları doğal bence. Leighton'da jeanlerle yada skinny pantolonlarla rahat kombinler yapıyormuş
öğrenmiş olduk...




Günlük hayatında nasıl bir gün giydiği diğer gününe uymuyorsa sahnede de aynen öyleymiş hep beraber görüyoruz. Hayır bir insan bu kadar mı kötü tercihler yapar be güzelim Leighton'ım. Tamam bizim o kokoş ünlülerimiz gibi değilsin olmada zaten
ama sende hepten salıvermişsin kendini yani insan içine çıkılı mı hiç bu
senin üstündekilerle? Siz nasıl buldunuz sahne kıyafetlerini
Leighton Meester'ın?




Birazda davetlere, galalara nasıl katılıyormuş,ne giyiyormuş onlara bakalım. Leighton'ın üzerindeki sıradışı elbise tabiki sıradışı biri olan Marc Jacob'a aitmiş. Etek kısmı pek bir şatafatlı olsada Marc abimize ayıp olmasın beğendim ben yani...



Arada sırada abartılı, yaşına ve kendine yakışmayan tercihler yapsada yinede genelde güzel giyiniyor. Üzerindeki elbiseler ne çok abartılı ne de çok sade tam kararında olmuş bence. Beyaz elbisesinin üzerindeki boya sıçramış gibi duran deseni çok cici olmuş.
Renk kartelasına benzeyen elbisesineyse BAYILDIM! Neden bilmiyorum ama
çok sevimli geldi bana. Siz ne düşünüyorsunuz?




Bir elbise nelere kadir görebiliyorsunuz değil mi? Dore renkli elbisesiyle bir insan bir kıyafetle nasıl etli butlu, şişman görülebilir adlı çalışmasıyla karşımızda Leighton Meester.
Yok anacım bu eteği kabarık modeller sana göre değil. Çevrenden kimse sana bu
elbisenin seni ne kadar şişman gösterdiğini söylemedi mi de acaba sen galaya
böyle katıldın gözünün yağını yediğim?  Bak beyazların içinde nasılda
kuğu gibi olmuşsun...




Siyah renkli kolların değişik geometrik desenlerle süslenen elbisen ne kadarda hoş durmuş bak işte ne güzel seçim yapmışsın. Ama aynı şeyi gri renkli dantel,tül karışımı elbisen için söyleyemeyeceğim. Hayır elbise güzel ona lafım yokta aynı renk ayakkabı - çanta olayı mahvetmiş. Renk ahengi olsun istemişsinde işler sarpa sarmış gibi bence...




Arada kötününde kötüsü seçimler yaptığını söylemiştim size. Takım elbisesi, salık saçları ve gözlerindeki buğulu makyajıyla ablamız Johnny Deep'e özenmiş sanırım. Ama Johnny Deep'in artık davetlere takım elbiseyle katılmadığını onun yerine entel şalı, gözlükleri, 3264 tane kolyesiyle ve rahat gömlek pantolon kombiniyle katıldığını gözden kaçırmış. Diğer fotoğraftaki kombinineyse yorum yapmama hakkımı kullanıyorum yüksek müsadelerinizle...





Yaşına gitmeyen babanne modelleriylede karşımıza çıktığıda olmuyor değil ama yinede yukardaki felaketlerine bin basar bu elbiseleri diye düşünüyorum. Sizde bana katılıyor musunuz? Hem bebeğim daha yaşın genç neden böyle yaşlı işi şeyleri giyiyorsun daha önünde uzun yıllar var bunları giymen için. Hee bide yaşlılar bile kendilerini nasıl genç
gösterebilirler diye en olmadık modelleri seçip senin benim cesaret edipte
giyemeyeceklerimizi giyerken sen neden bunlarda takılı
kaldın anlayamadım...




Çiçek bahçesi gibi olan elbisesi fena olmamış. Hem yaşına hem vücuduna uygun bir model olmuş bence. Ama diğer resimdeki elbisesi için olumlu düşünemiyorum! Sanki biri onu arayıp o gün davete katılması gerektiğini unutup unutmadığını sormuş o da unuttuğunu anlayıp kendini evden alelacele o üzerindeki seksi geceliğiyle sokağa atıp davete son dakika
yetişmiş gibi bir havası var bence... Siz ne düşünüyorsunuz, haksız mıyım?




Bu fotoğraflara bakarken gözlerim yaşardı benim. Üzeindeki enine çizgili siyah beyaz Louis Vuitton imzalı elbisesiyle ne kadarda çıtı pıtı, sevimli bir hanımefendi olmuş. Tamam
yaşın ilerledikçe çocuksuluktan kurtulup seksiliğe adım atmak istiyorsun onu
anladıkta o yukardaki gibi seçimlerinle olmuyor be bebişim, bil istedim...






       Yıllarca bize kendini Gossip Girl dizisindeki  Blair Warldorf rolüyle sevdirip  izleten oyuncu yeni şarkıcı Leighton Meester'ın stilini sizin için az biraz yorumlamaya
çalıştım. Yukarda birde benim en sevdiğim şarkısını sizinle paylaştım. Sesi
gayette güzel bence çoğu şarkıcılara göre neyse umarım onun hakkında
yeterince bilgi verebilmişimdir size...
Kendinize iyi bakın...  :) 

You May Also Like

2 Yorum

  1. 2.resim diziden yalnız :) gerçek hayatla dizideki tarzının alakası yok zaten dizide giyiyordu o tür bere ve kabanları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaten set aralarında öyle olduğunu söylemiştim :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡