Sizin İçin Kombin Yaptım

by - 21:17

Merhabalar can ciğer takipçilerim. Bu seferde size fikir verebilmek amacıyla KOTON'un ürünleriyle bir kaç kombin yapmaya karar verdim. Neden Koton diye merak edersenizde ben çok sık onun ürünlerini kullanıyorum ve şuana kadar hiç problem yaşamadım bu yüzden bildiğim ve memnun kaldığım bir markayla size seçenek sunmamın daha iyi olabileceğini düşündüm...  :)




İç göstermeyen turuncu bir şifon gömlek + altına siyah skinny pantolon + üstüne sıfır yaka bir ceket tarzı kaban giydik mi tamamdır. Tabi ayakkabı olarak çok beğendiğim Loafer model payetli bir ayakkabı ve elimizede ufak bir çanta aldık mı bence çok şık duracaktır...


Bu büstiyerde gözüm kalmıştı mağazada bedeni kalmadığından alamadım ama başka yerde bulursam kaçırmayacağım! O yüzden onunla bir kombin yapmak istedim. Büstiyerin altına leopar desenli yüksek bel kalem etek bence çok şirin olacaktır. Tabi ayağımızada siyah bootie tarzı bir ayakkabı ve bowling çanta diye adlandırılan çantalar inanılmaz rahat ve kullanışlılar şiddetle tavsiye ederim! Bir tane tribal kolyelerden takalım ve kalın bir bileklik. Üstümüzede siyah bir trençkot aldık mı tamamdır malum havalar pek ısıncağa benzemiyor...  :)


Bu elbise bir harika dostum! Modeli ve kesimi benim çok hoşuma gitti o yüzden onunla kombin yapabileceğiniz bir kaç öneri vereyim dedim. Ben Koton'da bu bordo ayakkabıları çok mu çook beğendim fakat ayaklarım küçük olduğundan alamıyorum. Bordo çantaysa yine çok kullanışlı birşey ya. Bu modelin siyah rengini bir arkadaşım kullanıyor ve gayette memnun yani haberiniz olsun. En sonda takılarımız var damla modelli siyah küpeler ve yine siyah taşlı bilekliği seçtim ben ama tabi yüz milyon tane değişik seçeneğiniz varken siz ne seçersiniz bilemem. Aksesuar cenneti resmen Koton eğer bakmadıysanız mutlaka bakmalısınız!   :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡