Sağım Solum Önüm Arkam Fiyonk

by - 12:29

Fiyonk egemenliği 2013 yılında da devam edecekmiş canlarım. Taçlarda, ayakkabılarda, kemerlerde, bluzlarda, elbiselerde falan daha çok görmeye devam edecekmişiz. Eee
bende bunu duyunca boş durmadım tabi hemen sizin için araştırma yaptım...
İşte başlıyoruz...  :)



Ünlü markalar, modacılar falan geçmiştede bugünde de bambaşka tasarımlarla bu fiyongu bize sevdirmeye and içmişler. Bizde onlara karşı çıkmamalıyız diye düşünüyorum...




Bu senenin modalarından biride kafanda kocaman bir fiyonk taşıman. Valla sizi bilmiyorum ama taç diyince benim aklıma ilk gelen Leighton Meester nam-ı değer Blair
Warldorf. Bize taç kullanmayı Gossip Girl'ün 6 sezonu boyunca öğretti.
Hayatım boyunca ne entrika kraliçemiz Blair'i ne de taçlarını
unutabileceğimi sanmıyorum...  :)



Tabi moda çekimlerindeki kullanılan bazı detaylarıda sizinle paylaşmasam olmaz. Bembeyaz elbisenin üzerine dikilen ufak siyah fiyonklar ne göze batmış ne de abartılı olmuş bence
gayet sade ve hoş durmuş. Kuyruklu uzun siyah sade elbiseyi pudra rengi fiyonkla hareketlendirmişler aynı şekilde bu elbisede bence sade ve hoş olmuş...



Ünlülerden kimler kullanmış bu fiyonkları birazda onlara bakalım. Jessica Alba bazen gömleğinin yakasında bazense elbisesinde kemer tokası olarak kullanmış fiyonkları...



Michelle Williams ve Nicole Kidman davetlere katıldıkları bazı elbiselerinde ufak detaylar olarak kullanmışlar fiyonkları gördüğümüz gibi...



Reese Witherspoon elbisesinin göğüs kısmında fiyonk şeklinde işleme olarak kullanmış. Selena Gomez'se kemer olarak kullanıp ince bir detayla yakalamış bu modayı...



Blake Lively'de uçuş uçuş şifon elbisesinde ufacık bir detay olarak yer vermiş fiyonga. Boncuk gözlü sevimli oyuncumuz Zooey Deschanel'da elbisesinin bel kısmında
kemer detayı olarak kullanmış fiyongu...

Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡