Modumuza Göre Jeanler

by - 15:09

               2013 İlkbahar/Yaz kreasyonları teker teker sergilenmeye başlamış olmasına rağmen ''yinede ben jean rahatlığını hiç bir şeye değişmem'' diyenlerden misiniz? Eee o zaman ne duruyorsunuz okumaya devam edin yazıyı...   :)





Valla yaz-kış farketmez ben jean gömleğin rahatlığını seviyorum. Bir sürü markada benim gibilerin bu huyunu bildiğinden 2013 içinde yeni modeller üretmişler tabii...



Jean büstiyerlerde bu yaz moda olacak parçalardanmış. Ben daha önce hiç kullanmadım ama kullanılmayacak birşey değiller. Bence gayet güzel,modernler...



İşte bombalar burda! Jean elbise ve tulumlar bu yaz her yerde göreceğimiz ürünlerden. İnşallah geyikli taytlar gibi ortalık malı olmazlarda bizde rahatça giyebiliriz...
Benim şu modellerin içinden en çok beğendiğim üstte ortadaki...



Skinny Jeanler her zamanki liderlikleriyle yerli yerlerinde duruyorlar. Renk ve desen farklılıklarıyla değişik alternatifler gelmiş onlarda da...



İşte bir değişiklikte burda. Boru paça pantolonlarımızın boylarını artık yaptırmamıza gerek kalmamış. Yazın yada kışın farketmez paçaları işte böyle kıvırarak kullanmak tekrardan moda oldu haberiniz olsunda boşuna terzi parası vermeyin...  :)



Bohem tarzından vazgeçemeyenlerdenseniz bol paçalı jeanlerin değerini bilin. Ayrıca yüksek dolgu topuklarımızı bu jeanler sayesinde saklayabiliyoruz herkesin bildiği gibi biz boy fakirleri olarak...



Eee tabiki Jean ceketleride söylemeden geçemiciğiimmm... Onlar tamamen bir hayat kurtarıcı olarak üretilmişler bence! Basit bir elbisenin üstüne, eşofmanın üstüne, şortların üstüne kullanabiliriz derken laf uzar gider anladınız mı neden hayat kurtarıcı dediğimi onlara...   :)



          Beyaz; renklerin anası işte karşınızda. Beyaz jeanler, şortlar, bermudalar bu yaz çok    kullanacağımız parçalardanmış. Keşke şu beyaz jeanleri falan satarken birde yanında kullanma kılavuzu verselerde içine ne renk çamaşır giyilebileceği,üstüne nasıl şeyler giyilebileceği falan yazsa bilmeyenler öğrense ve gözlerimize eziyet edilmesinden bizi kurtarsalar...  Burdan yetkililere rica ediyorum bu fikrimi kullanmaları için...





Şimdilik size göstericeğim jean modelleri bunlar. İlerleyen zamanlarda yeni modeller çıktıkça hepsinden örnekler vermeye çalışacağım canlarım size. Gördüğünüz modellere karşı ön yargılı olmayın,iyi kombinler hazırlayarak bir deneyin derim ben...



GÖRÜŞÜRÜÜÜZZZZ....    :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡