Modası Geldi: Military Akımı

by - 11:45


Military 2012 yılından beri egemenliğini sürdüren bir moda akımı. Amaç askeri tarzda olan parçaları günlük hayatına uygulayabilmen. Bunun içinde sağolsun modacılar,ünlü markalar bir sürü modeller yaparak bizlere imkan sunmuşlar. Bende ''Eee ne duruyorum o zaman bunu hemen sizinle paylaşayım'' diye düşündüm...





Mesela bu tür üzerinde bol bol düğmesi olan kabanlarda bu akımın bir parçası. Eminim sizde benim gibi orda burda bir çok kişinin üzerinde bu tür kabanlardan görmüşsünüzdür...



Tabi bu akım yalnızca bayanlara özel değil. Erkekler içinde bir çok ünlü modacılar, markalar değişik alternatifler hazırlamışlar haberiniz olsun... Kamuflaj desenli pantolonlar 
dersin montlar mı dersin işte var oğlu var yani. Adamlar yapmış sonra
arkalarından laf etmesin kimse diye...   :)



Böyle bir akım olurda bizim LookBook Kızları bunu kaçırır mı? Tabi kaçırmaz! Hemen Allah ne verdiyse demişler ve ellerine geçirdikleri parçaları giyip sokağa atmışlar kendilerini
sonra başlamışlar poz vermeye...  :)



İşte yani ben yukarda boşuna söylemedim o kadar lafı ahaa bu fotoğrafta kanıtlarından
biri. Resmen ''gelin bizi kıskanın'' diyorlar! Ama kullandıkları parçalara
dikkat edin lazım olabilirler ilerde...




Şaka bir yana geçen seneden beri bu Military modası baya can alıcı parçalarla devam ediyor. Hepimiz bu akımdan payımızı almalıyız bence. Bizim şu güzelim LookBook Kızlarından neyimiz eksik ki biz ayak uyduramayalım bu akıma değil mi ama canlarım?



Beyonce ve Rihanna'da ceketleriyle bu modaya kulak veren ünlülerden. Her ikisinin tercih ettiği ceketler çok tarz ve şık. Dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama bu akım
sayesinde vatkalarda omuzlarımıza geri dönmüş oldu yani... 



Victoria Beckham ve Cambridge düşesi diye anılan ama gönüllerimizin prensesi olan Kate Middleton'da bu akıma ayak uyduranlardan. Önü düğmeli dapdar elbisesiyle Victoria Beckham son derece şıkken Kate Middleton giydiği önü bol düğmeli kabanıyla onu sollamış bence. Bu kadın her giydiği şeyle şıkında şıkı olmayı başarabilen
nadir insanlardan...



Rihanna ve Madonna günlük hayatlarında kamuflaj desenli bol pantolonları sık kullananlardamış gördüğümüz gibi. Tabi birde Madonna'nın ayağındaki asker
postalları var dikkatiniz çekti mi bilmiyorum ama bu haliyle resmen kadın
askerler gibi olmuş o sahnelerdeki seksi kadının S'sini göremiyoruz
normal hayatında ama o böyle mutluysa bize
laf etmek düşmez...






Bizde bu akımdan nasibimizi almalıyız diye düşünüyorum ben. Birde sizin için konuyla az biraz alakalı olan Sade - Soldier Of Love şarkısını paylaşmak istedim. Tabi benim araştırmalarım sürüyor hoşuma gidecek, gördüğümde aşık olacağım bu ''benim olmalı'' diyeceğim uykularımı kaçıracak parçayı arıyorum. Sizde araştırmalar başlamalısınız bence...
Kendinize cici bakın...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡