Modası Geldi: Kimono

by - 11:23

Merhabalar!
Yine farklı ve değişik bir konuyla karşınıza gelmek istediğimden dolayı çok sık görmeye başladığım kimonoları size anlatmak istedim. Uzun zamandır yazmayı düşünüyordum zaten ama yeni başladığım Girls dizisinde Jessa karakterininde bu kimono tarzı elbiselerden kullandığını gördükten sonra artık yazmam gerektiğini anladım...



Girls dizisindeki Jessa (Jemima Kirke)




Tabi bu benim size bahsedeceğim Kimonolar öyle klasik olarak Japonların giydiklerinin tam anlamıyla aynısı değil. Sadece modellerinden esinlenilmiş. Aslında bu geçen yazdan beri süren bir trend ve 2013 yılının ilkbahar/yaz sezonunda da sık sık karşımıza çıkan trendlerden biri olmaya devam edeceğe benziyor... 



Doğu temalı oryantal esintiler içeren kıyafetlerin arasında önemli bir yeri varmış Kimonoların. O yüzdende yine bildiğimiz desenler olan çiçek ve ejderhalarla süslenecekmiş bu yıl. Kimonoların bu yıl sık sık ceket, elbise ve gömlek olarak kullanılacağını söylemeliyim...   :)


Benden size bir tavsiye daha Kimonoları kullanırken göz makyajına önem vermelisiniz. Eyeliner yardımıyla gözlerinize çekikmiş gibi bir hava verirseniz tadından yenmez
bu haliniz...   :) 


Bide Kimonolar salaş olduğundan dolayı sizi normalde göründüğünüzden şişman göstereceğini hissediyorsanız ve ''ben o yüzden giyemem'' diyorsanız. Size bir önerim daha var belinize ince güzel bir kemer takın böylece güzel zarif beliniz ortaya çıkacağından hiçte şişman görünmezsiniz...  :)


Miley Cyrus


Nicole Richi - Chole Moretz


Jennifer Love Hewitt - Nicky Hilton


Siz nasıl buldunuz bu trendi? Kimonoları zaten beğeniyordunuz ve hemen bu şekilde giymeliyim mi diyorsunuz? Yoksa bana uymaz diyip denemek istemiyor musunuz? Ben beğendim ama uygularmıyım bilmiyorum. Sizinde fikirlerinizi merak ediyorum görüşlerinizi banada söyler misiniz ben meraktan çatlamayayım diye...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡