Military Modasından Bir İnci: Parka

by - 02:24

Parkalar bizim ülkemizde pek tercih edilemiyordu aslında yön kavramları olan kelimelere başka anlamlar kattığımızdan dolayı giyildiğinde başka gözle bakılıyordu taa ki bu akıma kadar bence. Military akımı sayesinde askeri tarzda parçaları hayatımıza konuk eder
olduk bu da o parçalardan biri...

Geçen seneden beri süre gelen bu akımdan bir parça olan parkaları nasıl kombinleyebileceğimizi sizin için biraz araştırdım. Şimdi izninizle
onları size göstermek istiyorum. Hadi bakalım başlayalım...  :)




Aslında çok basit parçaları kullanarak kombin yapabiliyoruz. Skinny Jean yada pantolonlarımızın üstüne bir kazak yada bir tşört giyebiliriz. Ayağımızada
bir bot geçirdik mi dışarı çıkmaya hazırız demektir...   :)



''Ben üşümem'' diyorsanız mini bir şort + kazak + biker bot'la kombinde yapabilirsiniz ilk fotoğraftaki gibi. ''Yok ben topuklularımdan vazgeçemem'' diyorsanızda
skinny jean + gömlek + topuklu ayakkabınızlada bir kombin
yapabilirsiniz ikinci fotoğraftaki gibi...



Bunlarda beyler için bulduğum kombinlerden. Boru paça pantolon + gömlek üstüne kazak + klasik tarz botlarla bir kombin yapabilirsiniz. Yada takım elbisenizlede çok güzel bir
kombin yapabilirsiniz...



Benim pek tercih etmediğim kışlık mini eteklerlede güzel kombinler yapabilirsiniz. Ben her halükarda çok aşırı üşüyen bir insan olduğumdan dolayı tercih edemiyorum. Ama size göstermeyecek değilim tabiki bu kombinleri...  :)



Mini elbiselerinizlede güzel kombinler oluşturabilirsiniz canlarım. Elbise + çizme yada botlarla pekte güzel oluyor kombinler ama giyebilene daha doğrusu üşümeyene...  :)




Daha şatafatlı kombinler yapmak istiyorsanızda işte size örnekleri. Skinny Jean + tunik + tüylü parka kombini yapabilirsiniz yada siyah skinny pantolon + şifon bluz + sade
parka kombinide sizin için uygun olabilir. Şu ilk fotoğraftaki parkada gözüm kaldı valla bak...


İşte benden size örnek kombin tavsiyeleri bu kadardı. Bu parkalardan hangi markalarda olduğunu merak ettiyseniz hemen size bildiğim bir kaç marka adını söyleyeyim.
Mango, Bershka, Zara, H&M gibi markaların kış koleksiyonlarında
değişik modellerinden görmüştüm haberiniz olsun...
Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡