Mickey ve Minnie Mouse Trendi

by - 22:45

                        2013 yılının İlkbahar/Yaz koleksiyonları moda haftalarında ortaya çıkmaya devam ederken ben size bu yıl belkide öne çıkabilecek olan bir trendden haberdar etmek istedim. Marc Jacobs, Meadham Kirchoff ve Gerlan'ın bu sezonki koleksiyonlarında Disney'in Minnie ve Mickey Mouse karekterlerini kullanmalarından belliydi zaten birşeyler olacağı neyse bende sizi bu yeni oluşabilecek akımdan mahrum bırakmıyım dedim ve hemen sizin için bu postu hazırladım... Umarım daha yeni başlayan bu trendde ortalığı ayağa kaldırmaz, geyikli tayt olayına dönmezde en azından bizlerde yararlanabiliriz... :)






                İlk karede görüğünüz model Marc Jacobs'ın 2013 defilesinden tabi sonraki karelerde görüyoruzki Miley Cyrus hemen atlayıp almış koleksiyondan bir parça. Hemen aldığı yetmezmiş gibi Marc beybimle fotoğrafta çekinmiş. Sonra bide fotoğraf çekinmekle kalmamış sanki askerlik arkadaşıymış gibi kolunu omzuna atmış beybimin tabi bende burda orta yerimden çatladım...




          Gerlan'ın 2013 İlkbahar/yaz koleksiyonundan bu karelerde. Teması Minnie Mouse olan bir defile ve koleksiyon hazırlamışlar...




             KOTON Ole serisinde bazı elbise ve tşörtlerinde Mickey Mouse baskısını kullanmış bizim için... Genelde çizgili kumaşları kullanmış olmaları sizi yanıltmasın hani ''kilolu gösterir'' falan diye düşünmeyin. Benden size tavsiye çizgiler ne kadar incelirse o kadar kilolu gösterir yani kalın olan çizgiler bizi kilolu göstermez o yüzden bu modellerden rahatça alabiliriz...  :)




             Meadham Kirchoff 'da 2013 İlkbahar/Yaz koleksiyonunda Minnie Mouse baskılı modeller kullanmış...




            Tabi sırf kıyafetlerde değil bu moda. Aksesuarlarda da oldukça kullanılacakmış. Mesela Minnie yada Mickey'nin kulaklarıyla taçlar yapmışlar. Mickey'nin yüzüklerini yapmışlar falan derken baya değişik parçalar ortaya çıkmış...




            Lady Gaga, Sarah Jessica Parker, Ashley Tisdale ve Jessie J'de bu saç aksesuarlarını kullananlardanmış... Hepsi birbirinden farklı tarzda olan ünlülerin tek ortak noktalarının Mickey Mouse olabileceği kimin aklına gelirdi ki...  :)




            LookBook Kızları bunu duyarda boş mu durur yani. Onlarda hemen yine süslenip püslenip kendilerini sokağa atmış ve başlamışlar poz vermeye... Yalnız şu ilk fotoğraftaki kızcağızımız Lady Gaga'nın Paparazzi klibindeki halini nasılda kendine uygulamış dimi?  :)




           Her ne kadar LookBook Kızlarını kıskansakta yaptıkları kombinleri ve kombinlerinde kullandıkları parçaları dikkate almamız hepimiz için en iyisi. Sonuçta onlar bize örnek olabilmek için çırpınıyorlar. Eee bizde bilgileniyoruz onların sayesinde...  :)




            Rihanna ve Christina Aguilera'da bu modaya önceden beri ayak uyduranlardanmış...




           Ünlü Top modellerden Kate Moss ve Formula 1'in patronunun kızı Tamara Ecclestone'da Mickey ve Minnie Mouse baskılı tşörtleri kullananlardanmış...



            Bunlarda benim dolabımdaki Minnie ve Mickey Mouse'lu kıyafetlerim. İlk fotoğraftaki tuniğimi kışın çok kullanıyorum. Özellikle siyah skinny pantolon +tunik+deri mont+çizme kombiniyle çok kullanıyorum. İkinci fotoğraftaki kısa kollu tşörtü daha yeni aldım TopShop'ın erkek koleksiyonundan kendisi ama napayım çok beğendim o yüzden kendime aldım. Onu kullanmak daha nasip olmadı ama havalar ısınsında acısını çıkarıcağım kullanamamamın...

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡