Marc Jacobs'ın Diet Coke Tasarımları

by - 13:21




Biricik aşkımız, kıymetli bebeğimiz  Marc Jacobs bu ayın başlarında Diet Coke için tasarımlar yapacağını açıklamıştı ardından bu proje için kamera karşısına geçmişti hatırlarsanız. ''Sen diet coke dedin ama bu bildiğimiz coca cola'nın light kutusu ya'' diye aklınızdan geçirirseniz evet doğru düşünüyorsunuz onlar öyle demiş yoksa bu bildiğin bizim light cola. Tabi bu projenin çok dikkat çekmesi gerekiyor diye düşünmüşler. Bebeğimiz Marc'ın adı bile yeterdi bence ama onlara yetmemiş ve onu soymuşlar daha çok dikkat çekmek için. Dövmelerine kurban olduğumuz adam ve kasları karşınızda. Onun bu hallerinin hastasıyız,o bir harika ve harikalar yaratıyor bunu hepimiz biliyoruz ve kabul ediyoruz ama tek sıkıntı bize değil kendi cinsine bakması işte... Neyse ben konuyu çok dağıttım sanırım ve hemen toparlıyorum... 





        Şu yukarda gördüğünüz Diet Coke kutularının tasarımları Marc Jacobs'a ait. İşte o kadar dikkat çekme çabaları yok Marc'ı soyalım yok reklamda oynatalımlar falan hep bu kutular içindi... Ben beğendim valla güzel olmuşlar. Keşke bizim ülkemizde de satılsaydı bu tasarımlı kutu kolalar normalde diyet kola içmem ama bu kutular ve Marc için tabiki içerim...  :)  Siz nasıl buldunuz bu özel tasarımlı kutuları? Sizde benim gibi mi düşünüyorsunuz? 




         Son olarakta bu kampanya için çekilen reklamı sizinle paylaşmadan gitmeyeceğim. Birde Marc'a not yazmak istedim sizinlede paylaşıyorum,eminim sizinde içinizden benim dediklerime yakın birşeyler geçiyordur...  :)

Marc'a Not: Sesinin, dövmelerinin, kaslarının, tasarımlarının hastasıyız bebeğim çok geç olmadan lig değiştirmek falan istersen kapılarımız sana hep açık yani bil istedim... Seni seviyoruz Marc Jacobs...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡