Kırmızı Halı: Brit Awards 2013

by - 23:32


33. Brit ödül töreni 20.02.2013 tarihinde Londra'da düzenlendi. Tanıdık ünlülerden pek bir ödül kazanan yok onu baştan söyleyeyim. Ve o yüzdende ünlü simaların çok azı katılım göstermiş bu törene benim anladığım kadarıyla. Malesef arkalarından fazla dedikodularını yapamayacğız neyin yakışıp yakışmadığı hakkında ama olsun ben yinede bir kaç tane malzeme buldum işimize yarayabilecek. Hadi başlayalım bakalım...  :)



Adele en iyi single dalında ''skyfall''la yine ödülü kapmış ama geceye şahsen katılmamış.


Gecenin en güzel anı buydu bence! Bir tanecik bebeğimiz Amy Winehouse'un anne-babası Mitch ve Janis Winehouse'da geceye katılanlar arasındaymış. Babasının yeleğinin arkasına Amy'nin fotoğrafını yaptırması ve onu bize göstermesi gecenin olayıydı bence... 
Seni çok özledik Amy...  :(


Emeli Sande geceye mini siyah elbisesiyle katılmış. Elbisenin yakası ve gögüs kısmı gömlek gibi ve fırfırlı. Deri ceketi,kalem eteği ve gömleğiylede sanıyorum after party'e katılmış. Ama bunlardan önemlisi gecede 2 tane ödül alması. En iyi İngiliz Kadın Solo Sanatçı ve En İyi İngiliz Albüm dallarında almış ödüllerini...  :)


Rita Ora'nın üzerindeki yavruağzı renkli derin sırt dekolteli saten elbisesi Ulyana Sergeenko imzasını taşıyormuş. Valla zaten sarı saçlarıyla kara kaşları yüzünden az gıcık oluyorum bu kadına ve o üstündekinide ben anca gecelik diye giyerim. Siz nasıl buldunuz elbisesini? Siz olsanız giyer miydiniz?


Aaah canım benim! Florence Welch'in üzerindeki sade desenli şifon elbisesi Alexander McQueen imzalıymış. Florence'in şu sıralar en çok sevdiğim şarkısını sizinle paylaşmadan geçemeyeceğim sweet nothing şarkısını eminim biliyorsunuzdur ben
bu şarkıyı dinlemeden duramıyorum yaa...
Corinne Bailey'in üzerindeki kırış kırış modelli elbisesiyse Miu Miu'nun 2013 İlkbahar koleksiyonundan...


Her yerden fırlayan şarkıcı Taylor Swift bu sefer doğru adresi bulmuş ve müzik ödüllerine katılmış. Üzerindeki o muhteşem o güpgüzel bacak dekolteli siyah elbise Elie Saab'ın 2013 Pre-Fall koleksiyonundan. Elie'ciğim ben hala bir umut bekliyorum belki birgün sesimi duyarsında bana bir güzelik yaparsın diye haberin olsun...  :)
Diğer iki karedeyse gecede sahneye çıktığı kostümleriyle. Beyaz olanı ''giy üstüne para veririz'' deseler anca işin ucunda para var diye düşünürüm giysem mi diye o kadar kötü
yani bence. Siyahaysa zaten diyecek lafım yok. Bu kız country şarkı söylüyor ama sahnedeki
giyimi şarkı tarzına hiç mi hiç uymuyor orası kesin... Bide birazdan size çok bomba
bir dedikodu anlatcam Taylor'la ilgili... :)



Jessie J geceye derin göğüs dekolteli,hafifte bacak dekolteli sade siyah Versace elbisesiyle katılmış. Onu bu kadar sade görmeye alışkın olmayan gözlerim ilk başta tanımakta zorluk çekti. Hele ki 2011 ve 2012'deki Brit ödüllerine katıldığı hallerini düşünürsek sizde
anlarsınız neden böyle şaşırdığımı... Ama ne yalan söyleyeyim o deli dolu
halleride hoşuma gidiyor bu halide hoşuma gitti...


Lana Del Rey geceye örgülü uzun saçları ve üzerindeki siyah düğmeli sade elbisesiyle adeta ev gezmesine gider gibi katılmış. Tabi sevgilisi Barrie James O'neill'de gecede onu yalnız bırakmamış. Ama asıl önemli olan dedikodu kısmıdır. Lana Del Rey gecede Uluslararası Solo Kadın Sanatçı dalında ödül kazandı. Kimin elinden kaptı bu ödülü derseniz tabiki Taylor Swift'in. Gecede herkes Taylor'ın bu ödülü almasını beklerken Lana alınca tam bir bomba oldu. Napalım ben Lana Del Rey'in sesine aşığım resmen ve Taylor'ı sevmiyorum o yüzden bu olayı duyunca resmen içimin yağları eridi. Sizinde öyle oldu mu?  :)


Birazda beylere bakalım nasıl katılmışlar törene. One Direction adlı grubu ben dinlemem şarkılarınıda bilmem ama sosyal medya sağolsun öğretti onları bize. Tabi birde kardeşimdende öğrendim neyse tek tek adlarını bilmediğim ve öğrenmek içinde
kendimi zorlayamayacağım grup üyeleri takım elbiselerini giymişler gayet
şık bir şekilde törene katılmışlar... Tatlıda çocuklarmış ama bu saatten
sonra fanları olamam...  :)



Benimle aynı zamanda büyüyenler için tek Justin vardır hayallerimizi süsleyen o da Justin Timberlake'dir diye düşünüyorum! Aaah az mı üzülmüştüm Britney Spears'la ayrıldıklarında. Neyse konumuza dönelim Justin Timberlake'in hem geceye katıldığı hemde gecede sahneye çıktığı takım elbiseleri Tom Ford imzalıymış. Yeni saç stili onu biraz yaşlı göstermiş olsada bence yakışmış. Bu adam bir harika dostum!  :)



Sansasyonel adam Robbie Williams ya bayılıyorum ona. Geceye mor takım elbisesiyle katılmış. Gecede sahneye çıkarkense saks mavisi takım elbisesini geçirmiş üstüne. Valla adam yaşlanmaya başlayalı çok oldu ama yinede iyi görünüyor haa... Robbie Williams'ın efsaneleşmiş feel şarkısını hatırlamayan yoktur değil mi? Bende şuan bunu yazarken geçmişe yolculuk yapıyorum ve feel'i dinliyorum, sizde dinleyin... :)


Bu seneki Brit Ödül Töreninin kırmızı halı yazısıda bu kadardı canlarım. Umarım okurken hem eğlenmiş hemde bilgilenmişsinizdir. Baştada söylemiştim geçen senelere göre çok az katılım olmuş. Gerçi çoğu sanatçılar sahneye çıkmayacak olsaydılar bence bundanda az katılım olurdu. Hal böyle olunca napalım bende elimizdekileri değerlendirmeye
çalıştım ve bu yazı çıktı ortaya...
Daha sonra görüşmek üzere hoşçakalın...
Kendinize iyi bakın...   :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡